Ez lesz az első veterán Liana
Szöveges ítélet
Hiába imádom, van pár rosz tulajdonsága az autónak.
1.: A hátsó lengéscsillapítók 10 000 km után elkezdenek kotyogni, ami inkább kontrukciós hiba. Ugyan még nem okoz menetstabilitás vesztést, csak zavaró lehet.
Ami az előnye, az a hátránya: Japán. Magyarországon nem gyártják, tehát mindent a távol keletről kell behozatni.
Az említett ékszíjcserére két hetet vártam a szakszervíz miatt, ugyanígy az utángyártott alkatrészekből is hiány van.
Japán, tehát nagyon jó minőségű autó, stabil futómű, kinyírhatatlan motor, jó fogyasztás, és teljesítmény.
Hibalista
- Öt év után 1 db ékszíjcsere,
- és a gyári aksi adta meg magát, de már jóval az átlagélettertam felett.
-
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Global
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 165000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 165000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 5 TC | Következő autója? | Amíg ki nem rohad alólam, addig használom |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |
