Csalódás a javából!
Szöveges ítélet
Csalódás a javából!
Használtan vásároltam 3 évesen.
A választás oka: Az ár érték tűnt kedvezőnek, és a meglepően sok jó vélemény a típusról.
Japán autóban ekkorát még nem csalódtam!
Nem csak azért mert nagyon rövid idő alatt annyi borsot tört az orrom alá, amennyire eddigi autóim közül egy sem volt képes.
Az is lehet, nekem kiemelkedően pechem van-volt. Akadt egy-két probléma amihez gondosnak hitt előző tulajdonosa is alaposan hozzájárult, de vannak veleszületett szerencsétlenségei is, ami teljesen elrontja az ember szájízét, örömét.
Ami tetszik benne.
Most már leginkább csak a színe, meg megmagyarázhatatlan okok miatt a bumfordi formája. Akárhogyan erőlködök, több nem jut eszembe.
Leginkább csak a nejem van vele megbékélve, azonban Ő csak az anyósülés felöli oldalról alkot véleményt. Tehát Ő nagysága véleménye számomra kevésbé tartalmaz racionális érveket.
Ami az idő és a kilométerek gyarapodásával egyre inkább nem tetszik.
Gyenge futómű.
Csapnivaló hatásfokú fék.
Pocsék kormányszervo.
Kényelmetlen, soha be nem állítható üléspozíció. Főleg az első ülés háttámlái
Hosszútávon ( 1000-1200 Km ) nagyon rossz vezetni. Kirívóan fárasztó.
Pontatlan, kretén váltó. Szerintem direkt így tervezték, a vagy kezdő mérnököcskék vizsgamunkának szánták. Jelzem feléjük, MEGBUKTAK!
Szinte megszokhatatlanul adagolható kuplung. Az ABS érdekesen működik, akár el is hagyhatták volna róla, mert csak a problémákat fokozza.
Alulméretezett motor a kasztnihoz mérten. Felesleges takarékoskodási szándék a konstruktőröktől, az amúgy is alul nyomatékszegény motor alapjárati fordulatának alacsonyan tartása, ami ráadásul nem is módosítható. Ettől a határozottabb elindulási szándék még kevésbé sikerül, aminek a kuplung látja majd kárát. A konstruktőrt büntiből bezavarnám a budapesti belvárosi forgalomba napi 5-6 órát, és visszavonatnám a tervezési engedélyét, ha nem tudna elmenni kuplungcsere nélkül legalább 100000 Kilométert. Magától fogja visszaadni.
Kemény menetzaj, de kimondhatom úgy is, nem kéne ilyen hangosnak lennie. Sem a motornak, sem a futóműnek. Nem értem miért spórolták el a motortér hangszigetelését. Ennél sokkal gyengébb presztízsű márkáknak eszükbe sem jutna ilyesmi.
Meglepő az étvágya 100-130 utazóval, 1 személlyel 8-9litert.
10 éves kornak megfelelő rozsdafoltok a karosszérián. Aki még nem tette meg, bontsa meg a küszöbök külső műanyag borítását, valamint nézzen a műanyag kerékjárati burkolatok mögé! Ami mögöttük van talán még nem késő bekenni valami időtálló trutyival.
A gyári mérnököket és folyamatszervezőket szerintem fővesztéssel fenyegethették, amennyiben nem tudták volna elérni azt, hogy a lehető legvékonyabb festékréteget vigyék fel a karosszériára. Ha ennél csak egy leheletnyit is vékonyabb lenne, talán már a színét sem lehetne azonosítani. Az ésszerűtlen takarékossági szándék csodákra képes a minőséggel szemben.
Szinte állandóan nyekergő-nyikorgó futómű.
Kopogó lengéscsillapítók.
Érdekesen tervezett és e miatt kevésbé hatékony fűtés.
Aláméretezett akkumulátor.
Az elektromos hálózatot valószínűleg indiszponált mérnökök tervezhették.
Az ipar más területéről megszokott értelmes világos japános koncepcióknak nyomát sem lehet felfedezni. Pl nem emeli fel gyújtáslevételnél az ablakokat, nem kapcsolja le a világítást, stb minden, másra meg csiporog mint egy vidámpark.
Az hogy a felhasznált anyagok ebben a kategóriában ugyan oda sorolhatóak mint hasonszőrű, más gyártók autóiban felhasználtak, elfogadható.
De azt a magam részéről nehéz elfogadni, hogy egynémely kevésbé sikerült konstrukciós részleten felül, gyakorlatilag az agyonspórólással elrontották az egész autót, holott még talán lehetne jó is.
Ami elromlott:
Féktárcsák, lengéscsillapítók, toronycsapágy, szervószivattyú, lambdaszonada, jobboldali segédstabilizátor.
Hibalista
- Féktárcsák, lengéscsillapítók, toronycsapágy, szervószivattyú, lambdaszonada, jobboldali segédstabilizátor.
Ide hordtam szervizbe
Nem nevesíteném őket, mert még az is reklám lenne, így csak utalok rájuk.
Ásznak képzelik magukat, pedig csak simlisek:-)
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Magam, az olajcserékkel nem megyek sehova, és a többivel sem nagyon.Az amit én cserélek az biztos ki van cserélve, és az is biztos, arra amire kell.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 26000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 74000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Escort | Következő autója? | Nem suzuki lesz az biztos |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.9/10) |
