A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Liana (2001-2007)

Liana 1.3 glx 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

AZ AUTÓ, AMI 95%-BAN TÖKÉLETES

Szöveges ítélet

Ez az autó (2004 után gyártott új hűtőmaszkos kivitelre értem), amennyiért hozzám került, maga a megtestesült technikai zsenialitás és kényelem összessége.
Ha ilyen autót lehetett ennyiért venni, akkor még mindig nem értem, hogy mások miért nem tették ezt meg... Pusztán veleszületett/kialakult kisebbrendűségi érzésből, vagy az univerzum eredendő változatossága miatt gondolkodnak az emberek ennyire eltérőn?
Jó benne:
- Ár/érték arány brutálisan torz a használt kategóriában
- Néhány 10 ezer forintos (akár használt) tetőbox-szal 2 gyerekkel biztosan elutazol benne bárhová.
- Sosem robbant le, sosem hagyott ott (akkumulátor csere égve hagyott fényszórók miatt volt,hosszas parkolás közben merült le).
- Lamda szonda fűtőbetétjének tekercsvezeték-szakadása esetén sem tilt le, vagy áll meg. Jelez, de nem bírál felül, mint vmi ökröt, hiszen ettől még működik a motor, mégha hatásfoka romlik is.
- Ez az autó gyorsul. Ugyan magas fordulatszámon (egy-egy fokozaton belül), de az alu öntvény motor erre alkalmassá teszi. Persze csodák nincsenek, így pl. egy kb. 120-300 LE-s bármilyen autó legyorsulja az autópályán, de egy 90-100 LE-s társa (pl. OPEL, stb...) alul marad.
- Valódi végsebessége: 170 km/h. Ez a max. Aki többet talál az épp sík terepen, vagy épp lejtőn megy.
- Fogyasztása: 8.0-8.5 liter (ez nem sok a 1.5 tonna összteherhez képest, amit egy család esetén cipel) városban és autópályán (150-160 km/h átl.tempó)
- Mindennapi/hétköznapi dolgokhoz a csomagtere bőven elegendő.

Rossz:
- Gyári hangrendszer csupán elég jó, de nem kiváló. Külső jelet nem fogad, csak rádiófrekvencián.
- Sosem ültem még középkategóriás Audi, Mercedes, Lexus, BMW márkájú autókban, ezért nem tudom viszonylagosan értelmezni a zajhatást. 100 km/h felett, az én fülemnek igen zajossá válik az utazás, ezalatt egyre csöndesebb. Az alapjárat szinte zajtalan.
- Légkondícionáló teljesítménye remek, de illesztése az 1.3 motorhoz egy nagy baklövés, mert a motort alacsony fordulatszámon szabályosan megfojtja, közepes fordulatszámon pedig akár rángatja a karosszériát hirtelen gázelvételnél. Magas fordulaton nincs gondja, de ez persze így baklövés.

Hibalista

- lamda szonda ár: 50.000 HUF (készre szerelve) - akkumulátor csere 1x ár: nem emlékszem -

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Sipos (remek!)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 205 GR Következő autója? Egy új Liana lenne, de min. 120 LE-s motorral és sokkal intenzívebb hangszigeteléssel.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Liana 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)