A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Liana (2001-2007)

Liana 1,6 Sedan 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

A Trójai BenzinFaló

Szöveges ítélet

Annyit fizettem érte, mint egy autóért. 3,6 M HUF.
Belül puritán, majdnemhogy "proli". Az ajtók műanyag kárpitozása riasztó, ha rátámaszkodsz, leszedi a bőrt a könyöködről.
Nekem a digitális kijelző bejött, az üzemanyag szintjelző kalibrálása viszont csapnivaló; a hőmérsékletről nem ad annyi információt sem, mint egy múlt századfordulós oldtimer.
Az ülések kényelmesek mondjuk egy Zsigához képest, de egy olcsóbb Tojo vagy Micu szintjét már nem érik el.
Sokat zabál! Ha városban sűrűn, rövid pár km-es meneteket megy - 10 L fölött fogyaszt. Autópályán 7-8 között, ami egy 1.6-os esetében még épp "elmegy" de ez is magas. Ez a reklám ellenére azt bizonyítja, hogy koránt sem "modern" motor brummog a tető alatt, ami az utastérben túlságosan is jól hallatszik. Pozitívuma azonban, hogy megy, mint a meszes.
Végül is: több, mint 4 év használat alatt a motorháztetőt csak az ablakmosó utántöltésekor kellett felnyitnom.

Hibalista

- 1.) Kuplung. Csúszott! Első pillanattól rossz volt. Az 1. havi kötelező szervíz alkalmából ÍRÁSBAN is jeleztem, de a "SerVice" -tényleg VICE- tojt rá. 3 év használat után teljesen tönkrement, bárhogy vigyáztam rá, akkor már elismerték, hogy rossz, de állították, hogy én b@sztam el. (17 éves koromtól van jogsim, most 63 vagyok). Gyári hibás volt, a kicserélttel semmi bajom.
- 2.) Sebváltó. Az 1-es és a hátramenet rendszertelenül, de gyakran akadozott. Többnyire a legrosszabb pillanatokban. (Abszolut balesetveszély okozó!) Az 1. havi kötelező szemle alkalmából a szervíz teljes személyzetének a tiltakozása ellenére sebváltó olajcsere. a sorják kijöttek, utána minden OK. A 4.-ik évben a hiba visszajött. Az új olajcsere után minden príma. (A szevizesek mostmár nem tiltakoztak).

Ide hordtam szervizbe

SUZUKI HÁZ

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Galant 2.0 Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Liana 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)