A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Liana (2001-2007)

Liana 1,6 GLX 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

A nagy, békés bálna

Szöveges ítélet

Life In A New Age: kiforrot családi limizun. Korrekt, megbízható, fenntartható munkábajáró, bevásárló, nyaralni menő, rokonlátogató. Van stílusa, viszonylag ritka, ezért minden tulajdonos kicsit büszke is rá.
Kicsit a mi autónk, csak nem esik szét mint a magyar összeszerelés.
Újonan kissé túlárazott volt (mint most az SX4 Sedan), de elnyúhetetlen konstrukció ezért a használt piacon favorit! Nem tudom mihez hasonlítani, mert ilyen olcsón, ilyen fiatal és megbízható alsó-középkategóriás autót nem lehet kapni. A technikai megoldások (pl. láncvezérelt motor) modernek*.

Sokkal gyorsabb mint a bicikli és nem esik be az eső sem.

Nem egy csajozós verda - inkább a nyugdíjas néniknek tetszik.

---
A régi swiftemet 2005-ben első autóként vásároltuk (117eKm-el valójában inkább 217e), mint kiderült nem volt a legjobb vétel, a leharcolt belső sajnos hasonló műszaki állapotot tükrözött. Mit szépítsem, az autó 4 év 50ekm és egy közepesen súlyos baleset után az utolsókat rúgta. Hajtókar csapágy és hidrotőke csere helyett az eladás mellett döntöttünk. A régi/új kiszemelt a Suzuki Liana lett. Mivel az első motiváció az ár érték arány volt, ebben a kategóriában nem találtam vetélytársát.

Mivel a csere sürgős lett, nem volt idő sokat laca-facázni, egy vidéki kereskedésben ismerős ajánlotta, hogy van nekik egy ilyen két apró hibával: 120ekm és nincs klíma.
Budapesten körbenézve kiderült, hogy a régi swiftet csak a MÉH-be tudom leadni. Irány falura, bőven millió alatt jutottam egy Lianához.


---
Az autó kívülről (2004 utáni ráncfelvarrott verzió!!!) SZERINTEM* nagyon is kultúráltan néz ki. A mélyebbre eresztett lökhárítóval és az oldalsó spoilerekkel, egészen sportos dinamikus hondás benyomást kelt.
Belül is látszik, hogy a tervezők sikeresen kinőtték a Knight Rider korszakukat, és kimondottan autószerű belsőt sikerült összehozniuk. Nekem például nagyon is tetszik, kívül is ezüst - belül is ezüst. Jól megtalálták az arányt, a fekete és az ezüst között, nem tűnik túlspilázottnak, némi parktikusságot sugall, ahogy a műszerfal különböző részeit és a kilincseket, légbeömlőket, kissé elkülönítették az ezüst keretekkel, olyan mintha szolgálna valamire.
A kezelőszervek elhelyezése szokványos, japánosan logikus, mind a külső mind a belső meglehetős kiforrottságot sugall.

Az anyagok minősége: mondjuk így elfogadható, de legalábbis a közepes szintet minden megüti. A kárpitok, az ülések viszonylag strapabíróak, odafigyeléssel bármeddig újszerű állapotban megőrizhetőek.

Hátul is bőséges a lábtér, a magas építés miatt, bőséges a fejtér is, főleg, hogy csak a vezető ülés állítható magasságban, Így a többiek nem tudják belepréselni magukat a plafonba. Így is viszonylag magas pozícióban utaznak a vendégek is, a panoráma kimondottan jó*!

A csomagtartó is bőséges, (szedán 510 liter) - és itt térnék ki egy másik örökérvényű problémára, kell-e egyáltalán egy autóba csomagtartó?
Sajnos a helyzet az, hogy kishazánkban egy autó fenntartási költsége olyan magas, hogy a többség nem engedheti meg magának, hogy paraktikusan két autót tartson fenn, egyet a városban szaladgálni, másikat a hosszabb utakhoz, autópályázáshoz, nyaraláshoz (mint más olyan országokban, ahol ésszel kormányoznak). Ezért aztán, aki a józan észre hallgat és nem a reklám-ígéretekre, mielőtt autót vesz, ellenőrzi, hogy a szokásos cók-mókja belefér-e, vagy utánfutóra lesz szüksége. Az elfogadható méretű csomagtartó, igenis szempont egy családi autónál.
A hatchback csomagtartója sokkal praktikusabb, de nekem az nem tetszik. Ugye, aki a

Hibalista

- Csörgők. - 1. A motortérben a motor leömlőcsövének hővédő pajzsa már a megvételkor laza volt, ezért bizonyos fordulaton rezonált, zavart, ezért megragasztottam kandalló ragasztóval, azóta nem hallok felőlle. - 2. A kipufogó rendszer irányából, főleg induláskor fémes csörgés volt hallható, mint kiderült a benzin tank alatti hőpajzs lemeze rezgett. Béla leverte egy spájszerrel - mondanom sem kell, azóta nem csörög.

Ide hordtam szervizbe

Timót. Vásárlás előtt átnézte, azt mondta rendben van.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Béla. Nagyon kemény!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 120000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift Sedan 1.3GL Következő autója? Helikoptert szeretnék
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Liana 2001 (2001 - 2007)

További ítéletek (147 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)