A legjobb Suzuki, mégis a legkevesebb van belőle
Szöveges ítélet
(Már az elején elnézést szertnék kérni a kifejtési hibáimért mivel még csak 18 éves vagyok.) Ez az autó már 5 hónapja van az én tulajdonomban és tapasztalataim idöröl időre csak jobbak! Külsöröl csak annyi hozzáfüzni valom van hogy nagyon szépen megoldották a "régebbi " modellhez képest!Az új hűtömaszk és az oldalsó küszöb nem olyan nagy válltoztatás de mégis nagyon széppé teszi az autót. Az autó belseje viszont nagyon szép lett az előző modellhez képest. A hely is renben van az autoban: még a hátsó ülésen is kényelmesen el lehet férni az autóban viszont ebben a kategóriában lehene egy kicsit szélesebb is,attól sem kell tartani hogy esetleg valakinek tetőhöz érne a feje mivel nagy a belmagasság az autóban, csomagtartó sem olyan nagy ebben a kategóriában ami alaphelyzetben 279 l de az ülések ledöntésével 1150 l-esre növelehető.A műszerfal kezelhetősége még sötétben is nagyon jó, minden kézre esik. A kormány tekerése is nagyon könnyű és a válltó is nagyon könnyen találja a helyét csak egy kicsit hosszú úton jár.Egyetlen probléma hogy inditás után,hidegen nem mindig veszi a hátramenetet csak ujrakuplungolás után.NAgyon jó dolog a négy elektromos ablak de azt nem értem miért csak fél automata a söför oldali ablak a többi pedig manuális.A motor ereje szerintem renben van. irhattam volna az értékeléshez közepes értéket is de ez szerintem nem igaz teljesen mert nem tudnék még egy olyan autot ami 1,3 l-es motorral egy 1175 kg-os önsúlyú autót ilyen könnyen mozgatna. 110-120-ig egész meglepö gyorsulása van és a másik dolog hogy 185-öt megy úgy hogy még nem is tilt a motor.a motor hangja viszont elég hamar jelentkezik az utastérben ez ugy tünik örökös jellemvonás marad a Suzukiknál.A fütómü nagyon jó megállja a helyét ezeken a rossz magyar utakon, kanyarban annak ellenére hogy csak 185-ös gumi van rajta és elég nagy autó gyorsabban be lehet vele venni olyan kanyarokat amit egy átlag új autoval csak lassabban lehetne. A fogyasztástol eleinte egy kicsit tartottam el lehet e hinni majd a 6.7l es átlagot mivel egy kis motor nagy autot mozgat, de kellemesen csalodtam mert kb1/4 városi 3/4 országuti használatban kb 6.5 l -es fogyasztása van. Sportos vezetésnél simán bemegy a 8 l is de akkor 3000 -es fordulat alatt nem igazán dolgozik a motor. Saját véleményem szerint 2500 körül fogyaszt a legkevesebbet. A motor ereje nem teljesen igaz ugy hogy 3500 -as fordulatszám után jön meg. Sokan lehet azért gondolják mert ott adja le a max nyomatékot 4750 -nél pedig a legnagyobb teljesitményt. Az én véleményem az hogy 1-ső fokozatban mindegy mikor gyorsitunk a 2. fokozatban olyan 3000 -es fordulat után kezd megindulni, 3. fokozatban pedig már 3500 felett ,4.,5. fokozatban pedig már el lehet feljteni a sportosságot.
Hibalista
- Eddig még semmi sem de ahogyan ezt a modellt ismerem az izzók kiégésén kivül nem is nagyon fog semmi sem elromlani.
Ide hordtam szervizbe
Szabó Suzuki Kazincbarcika
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 14000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | swift 1.3 | Következő autója? | mindenképpen japán |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.9/10) |
