Terepre született.
Szöveges ítélet
Azt gondolom ezt az autót terepjáróval kell összehasonlítani. Én egy 2009 évjáratú jimnyvel összehasonlítva azt tudom elmondani, hogy minden körülmény között jobb autó. 50-km/h-ig lényegesen jobb, majd a sebességet növelve csökken a különbség,de mindig marad valamennyi. A 10 éves is iszonyatosan jó és izgalmas autó, de az új az fantasztikus. Szerintem jól néz ki, jól felszerelt, egy igazi élmény autó, a terepjárók között. Természetesen nem az aszfalton csillog, de rövid távra, illetve városi szaladgálósnak, teljesen megfelel. Az aszfaltot elhagyva iszonyatosan jó, akárcsak az elődje. A hátsó ülései síkba dönthetők, ha a fejtámlákat levesszük róla. Így nagy csomagtartó lesz, az egyébként parányiból. A régi modellnél nem lehetett síkba dönteni, ezért az nem igazán volt használható. Az első ülései jó oldaltartást adnak, ezek is jobbak az előd modellétől. A gumik falmagassága is nagyobb, ezzel is hozzájárulva a kényelemhez. Visszatértek a karos terepváltóhoz aminél nem fordulhat elő, hogy a terepakadályok leszakítják a váltómű elektromos kábeleit. Minden vadásznak, horgásznak, mezőgazdásznak ajánlom, akik nem nőttek nagyra.
Hibalista
- Semmi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2019 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | jimny 2009 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
