Ügyes törpe
Szöveges ítélet
Gazdálkodó vagyok, bakonyi külterületen, hegyen élek, közúton nem elérhető helyen. A gazdaság általános céljainak jól megfelelő 4WD pickup (jelenleg MAZDA B2500) mellett szükségem van egy ügyes, fordulékonyabb, a nagy ültetvényben a fák között pótkocsival is használható "futkosó" autóra. Egyébként, ha a csomagok mérete megengedi, Pestre is ezzel járok a kedvezőbb fogyasztás és a könnyebb parkolás miatt.
Csak ketten vagyunk a párommal, a hátsó ülések állandóan le vanna hajtva. Így a hétköznapokra bőségesen elegendő a rakterünk. A tetőn szezontól függően kerékpár vagy síléctartó van.
Nagyon szeretem. Igazán kezes jószág és valódi terepjáró. Alváz, merev első híd és felező. De közben az a fajta autó, amit "ha megsimogatom, dorombol".
A tapasztalt alacsony fogyasztás valószínűleg azzal is összefügg, hogy így közel a 80-hoz az ember már nem gáz-fék-gáz-fék üzemmódban vezet, és sokat járok csak 70-80-at megengedő alsóbbrendű utakon. Egyébként autópályán is csak 100-110 között utazom.
Tegnap reggel országos ónosesőben Farkasgyepűre kellett mennem. Torlódott elakadók miatt kétszer nem az úton, hanem mellette. Nem biztos, hogy a pickuppal is sikerült volna.
Hibalista
- Főtengely ékszíjtárcsa gumibetét vulkanizálása 160.000 után elengedett. Csere, új ékszíjtárcsa. - Egyébként csak a szokásos kopóalkatrészek. - Itt említem meg, hogy a mindenki által panaszolt 75-80 kmh közötti kormány rázás nem okoz gondot, Balatonrendesen Péringer gumiszerelő tartósan megszünteti.
Ide hordtam szervizbe
Ángyám Imre, Káptalantóti
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 16 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 197510 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Niva | Következő autója? | Jimny |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
