Gyors, de olcsó
Szöveges ítélet
Budapestre nem való, 27 ezerrel már kotyog a futómű, ugyanis NINCS rugózása, denkszkpit leghamarabb talán ilyenben lehet véglegesen elátkozni. Egyébként vicces, sajnos kora-suzukis presztízzsel (még a thailások is beugatnak), gyors, megbízható és senki sem bántja. összhatás kevéssé kiforrott (kemény, de jó fekvésű futómű, 4 ezernél robbanó erejű motor -7 ezerig kb 1 másodperc alatt pörög tovább -, jó ülések, kék műszerfal-világítás az órák mögött, de zöld mindenhol másutt, beltér egyébként elég ratyi, jó menettulajdonságok). Gond csak az, hogy hasonló árban és teljesítménnyel nincs japán gyártmány a piacon.
Hibalista
- semmi, suzuki, japán gyártás :)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Treff, Szolnok, 15 ezrenként leviszem Szolnokra Ollé Sanyiékhoz, ugyanis budapesti Suzuki képviseletnél dolgozó ismerősöm azt tanácsolta, hogy Budapesten sehova - még hozzájuk se - vigyem, ugyanis biztos, hogy kilopnak belőle valamit, vagy kiszámláznak olyat, amihez hozzá se nyúltak, amit korábbi Nissan-os tapasztalataimmal (Summit Auto a lágymányosi hídnál) el is tudok hinni (ott konkrétan egy szaros 1,3-as micra ürügyén százezrekkel húztak le hol engem, hol a biztosítót), úgyhogy maradt az ismerős.
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | micra 1,3 sri | Következő autója? | lövésem nincs, városba tankcsapdákon széjjelb*szni jó, egészen megszerettem, megtartom egy darabig |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.6/10) |
