A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2016)

Ignis 1.2 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minek diesel,minek Hybrid,,ha ez 4 litert eszik!?!

Szöveges ítélet

HA ITT JÁRSZ JÓ HELYEN VAGY!!!-
Mindent-is néztem,és átolvastam,és számoltam,és kipróbáltam.Pár apróság előjáróban.
-Minek Hybrid-akupara + súlytöbblet,minek Diesel,költséges,rizikós drága technika,részecskeszűrő,kettőstömegű,nagy nyomású rendszer,magas árak mindenhol.
Ha olcsó új,garanciás kocsit szeretnél,úgy 10-20,esetleg 30 évre. :-)
-Nagyon nézd meg,mit hol gyártanak,-anyag,és összeszerelési minőség okán-!
Ugyanis a helyi beszállítók arány országonként 40-60%,költségcsökkentés miatt.
Miért is?? Egy Indiai-Kinai-Török kárpitot,műanyagot,patentet,kábelt!
Minőségben összehasonlíthatatlan a Japánéhoz. De ezt csak jó esetben 5-10 év után veszed észre. Elsőnek a szaguk tűnik fel,másodszor a kidolgozási pontatlanságok. Mert ugye minek odaszállítani,ha van ottani gyártás,helyi beszállító.
Ránézésre át is meg a minőségvizsgán,de elhiheted,hamarabb kopik,hamarabb zörög,és gyengébb az anyag,kidolgozása!
Megjegyzem ezen okból hozták vissza pl,a 2015-től újra Japán gyártású H Jazzt Kínából..
Sorrend,ócskaságban. Kína,India,Török,Angol,+ 3F=Francia-Fiat-Ford. Na jó,ez a régebbi típusokra jobban igaz,és bevallom,ezekből is akadt nekem is,szóval,sajnos tapasztalat is mondatja.
Sajna sok Hyundait Török gyárt,I10.I20,kona.
Kiából Koreai az nagyon jó,és Hyundai Koreai is,az volt több nekem is,sokan mások is tapasztalják.
Hyundai i10,i20,a gyártás miatt nem kellett,Kia Picantó,kicsi-gyenge is,K.Rió parti képes,de alap is klímával drága,nehezebb a Suziknál,ezért lomhább,és többet is eszik,pedig nagyon tetszett,és régi Rióm volt is.
Néztem Skodától-Dácsiáig,Ladán át mindent. De ha azonos lóerő,és felszereltséget össze rakod,Klímával,4-5 ajtóval.Alku után 3-3.5 milláig+nézed a garancia időket is,akkor Ázsiai típusok kerülnek előtérbe.
+ Emlékeztek? Suzuki az első itthoni Swifteket vissza hívta 10-15 évesen lengés csillapító miatt,ingyen cserére!Na ez a japán becsület!!!Széttárhatta volna a kezét hogy kérem 10 éves! De nem...
A másik! Németeknek "diesel botrány "kellett hogy tegyenek valamit+leégő BMW-k,sok eltussolt hiba,stb,garanciát alig tudod érvényesíttetni.
-Nézzük,mi marad,de figyeltem az alternatívákat is.
Vitarára nem tellett-nem is baj-,bevallom a D Dustert is megpróbáltam,de komor bent,büdös,és zabál.-benzines-
Ha figyelembe vesszük a bekerülési költségek mellett a fenntartást,hosszú távra,és a fogyasztást,adót,biztosítást,már is csak Suzukit nézel.
Valóság az hogy pár évet lehúztam a Merci gyárban(minőségellenőr,végátvétel,kint Rastattban is,és úgy összesen 3.5 év).
Ott Sok oktatáson elhangzott,hogy az eredeti Japán gyártású kocsik minőségét,és megbízhatóságát kell elérni!
Tehát,láttam is,és volt is sok,amiről beszélek,és úgy 20 kocsi volt eddig a családban,mindenféle. 20-110 ló közöttiek,Trabi-Kispóktól,Peugeot-Citroen egyterűig.Kia,Hyundai, több Toyota is,régi Suzi swift,minden,még WV-is .
Na jó Fordot nem mertem venni,meg Rönyót se,az kalandor szint.-)
Szóval,hallgattam a Mercis mérnökökre,és valami Japán kellett!
Sok van,de amit ott is gyártanak,az újban árban elfogadhatón,garanciával csak a Honda Jazz,vagy a Suzi Ignis.
Leszögezem,jó a jazz,buszos,praktikum,nagyobb,és drágább. Engedmény ott nincs,és flegmák az eladók.+Drága is,azonos extrák mellett.
Volt Szuzis jó tapasztalatom,minden van hozzá,olcsón,van sok szerviz,mindenki ért hozzá.
Ok,akkor ...Nézzük a Suzikat,főleg az IGNIST!
-Nagyon bejött a forma,terepjárós,magasan ülsz,jól kilátsz,magas az alja.
Padka,föld út nem gond. Minden parkolóba,régi,és lakótelepi garázsba is be fér.
Nem írígykednek,de de nem is keltesz nepper,képzetet. Mindenki tudja,a Suzuki jó,megbízható,nem megy tönkre,ha a rozsdára figyelsz,benne van az "örök élet reménye"..Ja,és eredeti Japán!!!
Műszakilag nagyon stabil,nincsenek drága költséges trükkök,olcsó a fenntartás,jól fogyaszt! --Fotó van-bejáratósan-!-
Nem úgy hogy papíron! Hanem valóban! Elérhetően,emberi használat mellett 4-5 liter.
Ha a váltássegédet figyeled,nem hegyen laksz,sima falusi utakon lazán eléred a 4 litert,persze 70-80 max.
1.2-es régi motort tovább csiszolták,4 henger szívó 16 szelep 90 ló,a 8 mázsát repíti,és sose megy tönkre.Ajánlott olaj bele évente,max 10 e km :0w-16w,,,vagy max 0w-20w!! Kb 3.3 Liter megy bele.
-Jöjjönek a többiek is.
Oké,van swift is,eredeti Japán az is. Mindennel mentem,nem tágasabb,nem praktikusabb,nem ennyire vagány.Sőt ,Komor a swift belső,és a padlón ülsz,derékfájósok,és idősek hátrányban.
-Balenó,azonos a swiftel,de,még Indiai gyártás,komolyan bent büdös,csúnya,és ehhez drága is.
-Celerió Tájföldi,az tényleg csak második kocsinak jó,vagy 2 embernek.Ára jó,de annyira se fogy hogy most szüntetik be a forgalmazását.
-Szóval Ignis..nagy alkuk,mindenhol,Szolnokon volt azonnalba,mert a hyundai-om elvitték,az is szempont volt gyorsan kellett valami.
De,mekkora kellemes csalódás,már a próbaúttól "nem engedett el ".
A fogyasztás,parádés! Könnyed,variálható,praktikus,amíg be nem ülsz magad mögé,nem hiszed el,mekkora a hely. Oké,4 főnek,de annyian vagyunk,pont jó,arra meg hogy napi szinten 1-2 ember ül benne nem kell nagyobb.
Na a fekete kereket el se akartam hozni a szalonból,de ez van,majd megkedvelem.Tettem rá 3d kevrál fóliát,hogy feldobjam,de,valahogy nem tudtam megkedvelni-ELADÓ-ha valakit érdeke!Több fórumon hirdetem.
Figyelsz,fogyasztás jó,fék is,minden. Kellemesen kényelmes az ülés. Rossz utat nem szereti.Mondjuk,gokartos a futómű,de legalább stabil. Tolatókamera nagyon jó,kell a közepes felszerelés. Kapod mellé,az ülésfűtést is,+ a 16-os alu kereket,és a lényeg a SUV-os érzést keltő,fekete kerék,és küszöb burkolatot. Na az dob rajta,kis oldal csík,kis ez-az,tudsz vele foglalkozni.
Nem sok jön szembe. Egyedi,vagány vagy,szerintem az árát is tartja. Ha megjelenik egy-egy használt a neten 3 milla alatt azonnal el kel.
Nagytiszteletű Winkler Robi szerint" 3000-6000 között megy mint az ördög",és valóban!Alatta használva meg takarékos,mi a trükk :a 8 mázsa önsúly.
Ezt úgy nézd hogy 3-5 csillag a töréstesztje! Szóval a kaszni jó,anyagminőség jó,sok a melegen sajtolt nagy szilárdságú acél aránya.Ha megnézed a töréstesztet,az első szélvédő be se törött!
Az 5 csillag csak felszereltség függő,tehát elektronikai extrákkal,fullos mindenben. Persze nem Volvó,de nem is romlik el,mint az!

Frissítés! 6300 km.
Minden szép,és jó..Csináltam egy valós rekord szakaszt! 3,2 L!!!
Ez másnak is sikerült a face csoportunkból! Keressetek minket,már majdnem 200-an vagyunk..
Amúgy nem csak szakasz volt 3,6 L /100 km kirándulós valóság is.
Nagy vegyes 4 körül van,persze ez Alföldi falusi tempó,és csak 70 km/-h vitorlázgatás... Váltás segéd jó,figyeljétek 2000 fordulat körül lehet váltani,persze nem hegyen. Úgy 1500-2000 között tartva nagyon keveset eszik. 1500-nál semmiképpen ne adjatok nagy gázt! Csak 2000 felett szabad terhelni,vagy vissza váltás.
Bejáratás.Hidegen felesleges melegíteni-járatni. Lassan kímélve el kell indulni.
Merci gyárban azt mondták,van is erre matrica a szélvédőn AMG első 5-6 e km max 2500 hidegen,de melegen is 3000 max fordulat.+100 extra benzin. Ez az AMG-nek kötelező,a többieknek meg ajánlott---nagyon...
Műszerfal festett! Óvatosan kell tisztítani,a kézi könyv szappanos vizes rongyot ír. Alap színe szürke,és kophat,vagy vegyszerre érzékenyebb,esetleg a nap ki süti hamarabb. Szóval a szürkét festik feketére,és fehérre is,és érzékeny,semmit ne tegyetek rá,mert nyomot hagy.
Gumi virsli,mindenki szinte cseréli. 1 mérettel nagyobb már jobban áll,és sehol nem zavar. 185-65-15,vagy 185-60-16,de esetleg 185-55-16,,,és a 195-55 -16 is el fér.
Jellemzően jó rá,és ajánlott a 4 évszakos gimi is,de márkásat,és minőségit vegyetek.
Csoportban is mindenki elámul a fogyasztástól,persze ez a k12c 1200-as 90 lovas 16 szelepes Szívó! Benzin motor van a Baliba,és a Swiftbe is. De a Bali Indiai,és hát hagyjuk is,de szerencsére már nem is forgalmazzák. A Swift Japán,és az Ignis is,de a Swiftben a padlón ülős,és komor fekete műanyagos beltér nem jött be.
Ignis egyedibb,és színes a belső,meg a kocka formánál nincs tágasabb.Ezt úgy érik el,hogy nincs diesel motor extra rövid a motor tér,és kicsi a műszer fal is.
Pár apró hibát hallani,d javítják gariban. Nekem is szelep fedél tömítést cseréltek ingyen,mert volt kis olaj pára.
Szóval,szívó benzin,örök élet+ világ vége.Ki is találtam OT-s lesz,ez az utolsó új autóm. Jobbat,keveebbet fogyasztót,gazdaságosabbat úgy se tudok venni,max az elektromos jobb,de arra meg 10 milla kéne,minimum,és ha nem taxizol nem jön vissza soha..
Még annyi,nagyon pörgős a kis vas. 8 mázsánál alig több ehhez van 90 ló! Kb,hogy értsd:: Kispolski,vagy Trabi 7 mázsa kb,,alapból 24-lovasok,na ez olyan mintha a kispókba be tennél egy 80 lovas,kis pörgős motort..
Szóval,pörög ha kell,spórol ha kell,és nagyon jó vezetni. Magasan ülsz,és a hasa is magasan van,jók a terep szögek,van belőle 4x4,és automata is akár,és jó is terepen is.Igazi kis csavargós autó,és nem hagy cserben,meg nem zsebeli ki a családot.
Tusz jobbat 3 milláért,ebben a minőségben??? De azonos extrákkal,azonos erővel,és alap a Klíma!!!
3 hengeres ezres 70 lovas alapokkal ne nézd össze,mert az nem azonos,és ha hiszed ha nem,azok se esznek kevesebbet.És ez nem csak papíron,hanem valósba is,ennyit eszik..:-)
Kitérek még a törés tesztre...Alap 3 csillag,-más se jobb-,de ugye a biztonsági extrák miatt akár elérhető az 5 csillag is,mint a Vitara,vagy S-Cross.
Alapból erős,merev,jó a kasztni,a szélvédő,be se reped a teszteken,az EU-s modelleknél. EU-ba mind Japánt hoznak,de gyártják Indiában is,keletibb,és Afrikai piacokra.
Szóval,mindent is megnéztem,kipróbáltam,4 főnek 3-4 millából nincs jobb új garanciás kocsi a piacon..
Minimum a GL+ a jó,ott már van érintő képernyős rádió,tolató kamerával,ami színes! És,veszel hozzá,SD kártyát,van pár ezresért,érintős navid a kocsiba...:-)3 PÁR APRÓSÁG 16-os alu felni,ülás fűtés,hátul is tologatható ülések,és műanyag védelem a kocsi kerékívein,és a küszöbökön,ez nagyot dob rajta.+ Ülés magasság állítás,6 légzsák,és Klíma az alap...
GLX,ledes nappali fény,és index,digit klíma,tempomat,akár aszisztensek is,szóval,besírsz..
GLX A tuti,ahhoz van az automata váltó os,vagy 4x4,de mostanság a 4x4 már elérhető a GL+ nál is.
Alap a GL,az nem tolagatós üléses,de 5 személyes,akinek az kell,15 vas kerékkel,nagyon olcsó jó vétel,de a rádió alap,nem érintős.
Viszont a GL+ azok 4 ülésesek csak,,ezt tartsd észben. Bár úgy is csak 4 főnek kényelmes hosszú távon,,de azok elöl,hátul jól el férnek,lábbal,fejjel.
Na,majd még írok..Pacsi...

Hibalista

- Semmi,,,TPMS szenzor néha hidegben jelez ha határértéken van a nyomás. De ez minden Suzira igaz,,meg másra is.

Ide hordtam szervizbe

Ring Szolnok jó,...Cegléd,még csak hallomásból,,de majd kipróbálom.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Matrix Következő autója? ez sokáig
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2016 (2017)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)