Fürge Tücsök
Szöveges ítélet
2020. március közepén vettük át, azóta jön-megy-teszidolgát.
Nagy elvárásaink nem voltak vele kapcsolatban, nem is okozott csalódást semmiben. A hetedik Suzukink, nagy vonalakban sejtettük, hogy mire tesszük a voksunkat.
Kicsi, kompakt, rövidebb utazáskor hovatovább kényelmes is, takarosan felszerelt jármű.
11 ezer km költözött bele azóta, üzemeltetési és fenntartási költsége kb. mint egy öngyújtóé.
Arról nem tehet, hogy a futóművét nem a mi tré útjainkhoz tervezték, de van egy kis varrógép effektje a vele való közlekedésnek.
Igénytelen, mint a Suzukik általában.
Ha a feleségem éppen nem kapaszkodik a kormányán (az ő munkába járós szekere a kis prücsök), akkor néha elcsórom tőle, és a mindenes, mentőcsónakként funkcionáló 4x4-es 1,3-as WagonR+ helyett ezzel megyek helyben, ügyeket intézni. Mert 20 km. alatti utakra a nagy diesel ML-t nem szoktam elindítani, és mert a wagonhoz képest kevesebb, mint a fele benzinnel beéri.
Élvezem, hogy szinte bárhol lehet vele parkolni, mindenhol elfér, ügyes, fürge kis járgány.
Feleségemnek az 1.6 DDIS SX4 után nem volt könnyű átszokni rá, eleve teljesen más karakter a kis pörgős és nyomatékszegény benzines aggregát, a lendkerekes autóként üzemelő olajkályhához képest, de mára megbékélt a helyzettel.
Úgy gondolom, hogy jó döntés volt megvenni.
Azzal együtt, hogy ez a mókamiki hybrid rendszer egy vicc kategória, de megértettem a miértjét. Ha majd egyszer meghal a munkaaksi benne, biztosan nem veszünk bele másikat.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Hirt Tamási
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2020 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
