A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2016)

Ignis 1,2 GL+ hybrid 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Fürge Tücsök

Szöveges ítélet

2020. március közepén vettük át, azóta jön-megy-teszidolgát.
Nagy elvárásaink nem voltak vele kapcsolatban, nem is okozott csalódást semmiben. A hetedik Suzukink, nagy vonalakban sejtettük, hogy mire tesszük a voksunkat.
Kicsi, kompakt, rövidebb utazáskor hovatovább kényelmes is, takarosan felszerelt jármű.
11 ezer km költözött bele azóta, üzemeltetési és fenntartási költsége kb. mint egy öngyújtóé.
Arról nem tehet, hogy a futóművét nem a mi tré útjainkhoz tervezték, de van egy kis varrógép effektje a vele való közlekedésnek.
Igénytelen, mint a Suzukik általában.
Ha a feleségem éppen nem kapaszkodik a kormányán (az ő munkába járós szekere a kis prücsök), akkor néha elcsórom tőle, és a mindenes, mentőcsónakként funkcionáló 4x4-es 1,3-as WagonR+ helyett ezzel megyek helyben, ügyeket intézni. Mert 20 km. alatti utakra a nagy diesel ML-t nem szoktam elindítani, és mert a wagonhoz képest kevesebb, mint a fele benzinnel beéri.
Élvezem, hogy szinte bárhol lehet vele parkolni, mindenhol elfér, ügyes, fürge kis járgány.
Feleségemnek az 1.6 DDIS SX4 után nem volt könnyű átszokni rá, eleve teljesen más karakter a kis pörgős és nyomatékszegény benzines aggregát, a lendkerekes autóként üzemelő olajkályhához képest, de mára megbékélt a helyzettel.
Úgy gondolom, hogy jó döntés volt megvenni.
Azzal együtt, hogy ez a mókamiki hybrid rendszer egy vicc kategória, de megértettem a miértjét. Ha majd egyszer meghal a munkaaksi benne, biztosan nem veszünk bele másikat.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Hirt Tamási

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2020
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2016 (2017)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)