A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2016)

Ignis 1,2 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A japánok svájcibicskája

Szöveges ítélet

Ha egy szóban akarod: remek.
Ha két mondatban kérnéd: görgess a szöveg végére.
Ha részletesebben szeretnéd: lásd alább.

Plusz:
- szívó négy hengeres benzinmotor. Pörgős, kellően erős (90 LE - 850 kg.), megfelelő fokozatban országúton is könnyen lehet vele előzni, pályán gond nélkül viszi a 130-as utazót
- az alapmodellben hátul 3 gyerek még befér (egy gyerekülésben, kettő a nélkül)
- csomagtartó elnyeli ötünk táskáit, vagy a nagybevásálást
- 18 cm hasmagasság, rövid kaszni, magas üléspozíció: könnyű vezetni, parkolni (padkára lazán fellép), könnyű terepen sem jön zavarba (jók a terepszögek, de kell rá egy kartervédő)
- futóművét mintha murvára tervezték volna, ezzel együtt ügyesen kanyarodik, stabil az egyenes futása
- városban 5 literes átlaggal, hosszúban 4 körül eljár
- kisautóhoz mérten igényes és minőségi beltér: ahol hozzá kell érni (kormány, sebváltó, kapcsolók kilincsek stb.) nem kellemetlen, ergonómiája megfelelő
- váltó jó áttételezésű és kisautóhoz képest a megvezetése is rendben van

Mínusz:
- a futómű ügyesebb, mint az ülések: gyorsabbat lehet vele kanyarodni, mint amennyi az oldaltartásuk
- szériában nincs se pótkerék, se emelő
- klíma fújhatna hidegebbet
- hátsó ablakok viszonylag kicsik és magasabban vannak, mint ahogy a gyerekek szeretnék, de cserébe teljesen letekerhetők
Személy szerint leginkább a tolótetőt hiányolom belőle, hely lenne neki, mert bőven van fejtér.
- nagy a gördülési zaj (kis önsúly=jelzés értékű hangszigetelés) és a szélzaj is

Összességében:
ez egy remek kisautó (ráadásul potenciális dizájn-ikon), benne van minden, amiért a japán autókat szeretni lehet + a szívó benzin négyhenger, 2-3 tagú családnak - hunyorítva - első autónak is elmegy. Mi második autónak használjuk ovi-isi-meló-haza vonalon agglomeráció-belváros viszonylatban (erdélyi nagyváros), kb. napi 30 km-t fut, ebből minimum 3-at murván (erdélyi falusi utak). Eddig hibátlanul helytállt.

UPDATE: 45.000 km: nulla hiba, a kötelező szervízen kívül még egy izzót sem kellett cserélni. Kényszerből megjártuk vele Korfut, három gyerekkel, tetőcsomagtartóval, panasz nélkül, 3,9-es átlagfogyasztással. Teszi a dolgát. Szeretjük.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Még nem volt rá szükség.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Y 1,2 16v Következő autója? még nem tervezzük cserélni
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2016 (2017)

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)