A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2016)

Ignis 1,2 GL 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A japánok svájcibicskája

Szöveges ítélet

Ha egy szóban akarod: remek.
Ha két mondatban kérnéd: görgess a szöveg végére.
Ha részletesebben szeretnéd: lásd alább.

Plusz:
- szívó négy hengeres benzinmotor. Pörgős, kellően erős (90 LE - 850 kg.), megfelelő fokozatban országúton is könnyen lehet vele előzni, pályán gond nélkül viszi a 130-as utazót
- az alapmodellben hátul 3 gyerek még befér (egy gyerekülésben, kettő a nélkül)
- csomagtartó elnyeli ötünk táskáit, vagy a nagybevásálást
- 18 cm hasmagasság, rövid kaszni, magas üléspozíció: könnyű vezetni, parkolni (padkára lazán fellép), könnyű terepen sem jön zavarba (jók a terepszögek, de kell rá egy kartervédő)
- futóművét mintha murvára tervezték volna, ezzel együtt ügyesen kanyarodik, stabil az egyenes futása
- városban 5 literes átlaggal, hosszúban 4 körül eljár
- kisautóhoz mérten igényes és minőségi beltér: ahol hozzá kell érni (kormány, sebváltó, kapcsolók kilincsek stb.) nem kellemetlen, ergonómiája megfelelő
- váltó jó áttételezésű és kisautóhoz képest a megvezetése is rendben van

Mínusz:
- a futómű ügyesebb, mint az ülések: gyorsabbat lehet vele kanyarodni, mint amennyi az oldaltartásuk
- szériában nincs se pótkerék, se emelő
- klíma fújhatna hidegebbet
- hátsó ablakok viszonylag kicsik és magasabban vannak, mint ahogy a gyerekek szeretnék, de cserébe teljesen letekerhetők
Személy szerint leginkább a tolótetőt hiányolom belőle, hely lenne neki, mert bőven van fejtér.
- nagy a gördülési zaj (kis önsúly=jelzés értékű hangszigetelés) és a szélzaj is

Összességében:
ez egy remek kisautó (ráadásul potenciális dizájn-ikon), benne van minden, amiért a japán autókat szeretni lehet + a szívó benzin négyhenger, 2-3 tagú családnak - hunyorítva - első autónak is elmegy. Mi második autónak használjuk ovi-isi-meló-haza vonalon agglomeráció-belváros viszonylatban (erdélyi nagyváros), kb. napi 30 km-t fut, ebből minimum 3-at murván (erdélyi falusi utak). Eddig hibátlanul helytállt.

UPDATE: 45.000 km: nulla hiba, a kötelező szervízen kívül még egy izzót sem kellett cserélni. Kényszerből megjártuk vele Korfut, három gyerekkel, tetőcsomagtartóval, panasz nélkül, 3,9-es átlagfogyasztással. Teszi a dolgát. Szeretjük.

UPDATE: 57.000 km: eddig tartott a nagy szerelem, azóta sikeresen igyekszik bosszút állni minden egyes eddig gondtalanul megtett kilométerért. Ha 10 évesen vettem volna, 100 ezer km-el, fele ennyi pénzért, bele tudnék törődni. De így alig várom, hogy megszabaduljak tőle.

UPDATE: 72.000 km: Itt lett vége, eladtuk. A covid + gazdasági válságnak "köszönhetően" annyira elszálltak az árak, hogy hajszál híján (-400 EUR) annyiért vitték el az 5 éves autót (mint a cukrot), amennyit újonnan fizettünk érte (romániai roncsautóprogram támogatással)!!! Döbbenet, hogy mi történt az autópiaccal. Ennek fényében nem tudok mást mondani: remek vétel volt.

Hibalista

- Kuplung bowden ELSZAKADT, mert egy szxrból gyártott filléres konzol, ami a váltóházhoz alulról rögzítve megvezeti, elgörbült (anyaghiba, gyártási hiba?) és szép lassan elmetélte a bowdent. - Az első fékek iszonyatosan és javíthatatlanul csikorognak, szinte állandóan. Kezdetben fékezések UTÁN, menetközben. Cseréltünk gyári fékbetétet, eredménytelenül. Váltottunk utángyártott, jó minőségű fékbetétre. Azóta fékezés KÖZBEN csikorog, kvázi minden pedállenyomásra. A márkaszervízben vonogatják a vállukat. UPDATE 65.000 km környékén, vélhetőleg a tárcsák kopása okán, a csikorgás magától kimaradt. Halleluja.

Ide hordtam szervizbe

Márkaszervíz. A jóindulattal mondjuk nincs hiba, más tekintetben lenne hová fejlődni.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2017
Kényelem (7) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 72000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Y 1,2 16v Következő autója? 2
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2016 (2017)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

3. évi jelentés! :-) 850 fős csoport tapasztalataival!

Ignis GL+ 2018 - 2018
2021.11.23 16000   -

Elrontott összkép

Ignis GL+ - 2016
2017.05.16 4005   -

FRISSÍTVE 2019.10.27.....2. RÉSZ! Minek diesel,minek Hybrid,,ha ez 4 litert eszik!?!

Ignis 1.2 GL+ - 2017
2018.10.15 5055   -

Fürge Tücsök

Ignis 1,2 GL+ hybrid - 2020
2020.12.30 11000   -

Fürge szeretnivaló

Ignis GL+ - 2020
2021.02.03 10000   -

Ha csak egyet olvasol,itt a leg több tapasztalat!!!

Ignis GL+ 2018 - 2018
2020.12.30 14000   -

Mindenkinek Ignist!

Ignis 1.2GL+ - 2017
2019.10.22 10000   -

Minek diesel,minek Hybrid,,ha ez 4 litert eszik!?!

Ignis 1.2 GL+ - 2017
2018.10.05 5000   -

Rozi szerelme

Ignis GL+ - 2017
2021.02.11 61000   -

Spidi Gonzales

Ignis Clean - 2016
2023.04.09 22000   -

Swiftet akartam, Ignisem lett

Ignis 1.2 GL+ - 2017
2019.07.08 25000   -

Tökéletes picurka

Ignis GL - 2018
2021.05.24 43000   -

Vigyorgó panda

Ignis GLX AGS - 2018
2019.08.31 9000   -

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)