A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2016)

Ignis 1.2 GL+ 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

FRISSÍTVE 2019.10.27.....2. RÉSZ! Minek diesel,minek Hybrid,,ha ez 4 litert eszik!?!

Szöveges ítélet

2. Rész,,ami nem fért ki! :-)

Ja,és közben felkerültek a 4 évszakos papucsok.-kép lent-
ŐŐ,a hidegben drasztikusan felszökött a téli kerekekkel a fogyasztás 4.1-re!!! :-)

Nagytiszteletű Winkler Robi szerint" 3000-6000 között megy mint az ördög",és valóban!Alatta használva meg takarékos,mi a trükk :a 8 mázsa önsúly.
Ezt úgy nézd hogy 3-5 csillag a töréstesztje! Szóval a kaszni jó,anyagminőség jó,sok a melegen sajtolt nagy szilárdságú acél aránya.Ha megnézed a töréstesztet,az első szélvédő be se törött!
Az 5 csillag csak felszereltség függő,tehát elektronikai extrákkal,fullos mindenben. Persze nem Volvó,de nem is romlik el,mint az!

Frissítés! 6300 km.
Minden szép,és jó..Csináltam egy valós rekord szakaszt! 3,2 L!!!
Ez másnak is sikerült a face csoportunkból! Keressetek minket,már majdnem 200-an vagyunk..
Amúgy nem csak szakasz volt 3,6 L /100 km kirándulós valóság is.
Nagy vegyes 4 körül van,persze ez Alföldi falusi tempó,és csak 70 km/-h vitorlázgatás... Váltás segéd jó,figyeljétek 2000 fordulat körül lehet váltani,persze nem hegyen. Úgy 1500-2000 között tartva nagyon keveset eszik. 1500-nál semmiképpen ne adjatok nagy gázt! Csak 2000 felett szabad terhelni,vagy vissza váltás.
Bejáratás.Hidegen felesleges melegíteni-járatni. Lassan kímélve el kell indulni.
Merci gyárban azt mondták,van is erre matrica a szélvédőn AMG első 5-6 e km max 2500 hidegen,de melegen is 3000 max fordulat.+100 extra benzin. Ez az AMG-nek kötelező,a többieknek meg ajánlott---nagyon...
Műszerfal festett! Óvatosan kell tisztítani,a kézi könyv szappanos vizes rongyot ír. Alap színe szürke,és kophat,vagy vegyszerre érzékenyebb,esetleg a nap ki süti hamarabb. Szóval a szürkét festik feketére,és fehérre is,és érzékeny,semmit ne tegyetek rá,mert nyomot hagy.
Gumi virsli,mindenki szinte cseréli. 1 mérettel nagyobb már jobban áll,és sehol nem zavar. 185-65-15,vagy 185-60-16,de esetleg 185-55-16,,,és a 195-55 -16 is el fér.
Jellemzően jó rá,és ajánlott a 4 évszakos gimi is,de márkásat,és minőségit vegyetek.
Csoportban is mindenki elámul a fogyasztástól,persze ez a k12c 1200-as 90 lovas 16 szelepes Szívó! Benzin motor van a Baliba,és a Swiftbe is. De a Bali Indiai,és hát hagyjuk is,de szerencsére már nem is forgalmazzák. A Swift Japán,és az Ignis is,de a Swiftben a padlón ülős,és komor fekete műanyagos beltér nem jött be.
Ignis egyedibb,és színes a belső,meg a kocka formánál nincs tágasabb.Ezt úgy érik el,hogy nincs diesel motor extra rövid a motor tér,és kicsi a műszer fal is.
Pár apró hibát hallani,d javítják gariban. Nekem is szelep fedél tömítést cseréltek ingyen,mert volt kis olaj pára.
Szóval,szívó benzin,örök élet+ világ vége.Ki is találtam OT-s lesz,ez az utolsó új autóm. Jobbat,keveebbet fogyasztót,gazdaságosabbat úgy se tudok venni,max az elektromos jobb,de arra meg 10 milla kéne,minimum,és ha nem taxizol nem jön vissza soha..
Még annyi,nagyon pörgős a kis vas. 8 mázsánál alig több ehhez van 90 ló! Kb,hogy értsd:: Kispolski,vagy Trabi 7 mázsa kb,,alapból 24-lovasok,na ez olyan mintha a kispókba be tennél egy 80 lovas,kis pörgős motort..
Szóval,pörög ha kell,spórol ha kell,és nagyon jó vezetni. Magasan ülsz,és a hasa is magasan van,jók a terep szögek,van belőle 4x4,és automata is akár,és jó is terepen is.Igazi kis csavargós autó,és nem hagy cserben,meg nem zsebeli ki a családot.
Tusz jobbat 3 milláért,ebben a minőségben??? De azonos extrákkal,azonos erővel,és alap a Klíma!!!
3 hengeres ezres 70 lovas alapokkal ne nézd össze,mert az nem azonos,és ha hiszed ha nem,azok se esznek kevesebbet.És ez nem csak papíron,hanem valósba is,ennyit eszik..:-)
Kitérek még a törés tesztre...Alap 3 csillag,-más se jobb-,de ugye a biztonsági extrák miatt akár elérhető az 5 csillag is,mint a Vitara,vagy S-Cross.
Alapból erős,merev,jó a kasztni,a szélvédő,be se reped a teszteken,az EU-s modelleknél. EU-ba mind Japánt hoznak,de gyártják Indiában is,keletibb,és Afrikai piacokra.
Szóval,mindent is megnéztem,kipróbáltam,4 főnek 3-4 millából nincs jobb új garanciás kocsi a piacon..
Minimum a GL+ a jó,ott már van érintő képernyős rádió,tolató kamerával,ami színes! És,veszel hozzá,SD kártyát,van pár ezresért,érintős navid a kocsiba...:-)3 PÁR APRÓSÁG 16-os alu felni,ülás fűtés,hátul is tologatható ülések,és műanyag védelem a kocsi kerékívein,és a küszöbökön,ez nagyot dob rajta.+ Ülés magasság állítás,6 légzsák,és Klíma az alap...
GLX,ledes nappali fény,és index,digit klíma,tempomat,akár aszisztensek is,szóval,besírsz..
GLX A tuti,ahhoz van az automata váltó os,vagy 4x4,de mostanság a 4x4 már elérhető a GL+ nál is.
Alap a GL,az nem tolagatós üléses,de 5 személyes,akinek az kell,15 vas kerékkel,nagyon olcsó jó vétel,de a rádió alap,nem érintős.
Viszont a GL+ azok 4 ülésesek csak,,ezt tartsd észben. Bár úgy is csak 4 főnek kényelmes hosszú távon,,de azok elöl,hátul jól el férnek,lábbal,fejjel.
Na,majd még írok..Pacsi......


FRISSÍTÉS!!!

7300km csak.3. autó nem sokat használjuk,valóban 30 évre marad. Szívó benzin örök élet,és tényleg 4-4,5 L el megy bárhol is..
Nos Új tapasztalatok!!! Csoportunk,facebook,keressetek,már majdnem 400 tag van.
""Suzuki Ignis 2017 Hungary""
Szóval a csoport tapasztalataiból is merítenék! 50 e km a legtöbbet futott ismert példány 2 év alatt. Nagy gondok,nincsenek. Pár apró egyedi eset eló jöhet,de garanciában azokat is javítják.
Konkrétan.. ::
-1-Sajnos a piros alap szín kicsit gyenge,kerüljétek,ha lehet,érzékeny,mindenre is..
-2-AGS-robotizált automata váltóról hallani,hogy szoftver frissítés kell,mert néha nem vált pontosan,de ez is helyre jön. Nagyon ritka darab,annál ritkább eset..
-3-Vezető ülésből,nagyon ritka esetekben kicsit morzsálódhat a szivacs,ha súlyosabb a sofőr,vagy sok órát ül bent naponta. De ezt is cserélik garanciába ha kell.
-4- Kuplung bowden néha akadós,darabos,de ezt kis zsírozás,olajzás,jól ki simítja..Vagy állítanak rajta a szervizben,és bejáródik. 1-2 ritka kinyomó csapágy cserét hallottam de az is garanciális..
Ennyi....Nem a világ vége,és garancia esetenként megoldja.
Lehet venni,garancia hosszabbítást,érdemes..

Új modell,érkezett közben!! ISG,Mild-hybrid,már minden Ignis!!!
Az újak,ami ISG,az már Mild-Hybrid,start-stop rendszerrel,és egy kisebb Litium-Ion akkuval az anyós ülés alatt,,és,,,a normális akku természetesen meg van..Tudni kell,hogy az új ISG,már mind részecske szűrős is!! De ezzel nem lesz baj a Suzukiknál,és létezik rá tisztításos technológia is,ha esetleg csak városozik a gazda,talán 10-12 évig úgy is gond mentes lesz!
-ISG nem tud önállóan haladni,csak árammal,hanem csak "besegít" a hajtásba,gyorsításnál,ezzel részben tehermentesíti a motort.És fékezésnél,motorfékből "vissza táplál",a segéd akkut töltve..
Szóvak pár decit még ez is hoz a konyhára,tehát,tényleg el megy 4 literből.
Nincs olcsóbb hybrid a piacon,és nem csak hogy környezet barát,hanem,valóban keveset is fogyaszt..3,4 millától,eredeti Japán kocsi,ennyire megbízható,ennyi extrával nincs de más gyártmány sem,főleg ha figyelembe vesszük hogy itt az alap is 90 ló,nem úgy mint máshol,65-80 lovak,magasabb fogyasztással,kevesebb extrával,hasonló áron...
Szóval keressétek csoportunkat,további infókért!
Ha már van Ignised,írj Te is Népítéletet.
Pacsi!
2021 Alvázvédelem.. fotó szerint.

Hibalista

- semmi...

Ide hordtam szervizbe

Szolnok.Ring.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5055
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Matrix Következő autója? ez sokáig,kb 30 év még
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2016 (2017)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)