Zénó
Szöveges ítélet
Sokan lesajnálják a doboz formája miatt, én a küls? megjelenését az egyik legszemrevalóbbnak tartom a hasonló árkategória autói között. Tetszik a magas vezet?i üléspozíció és a kormány vaskossága. Szép, sportos hatású a m?szerfal. Kézre állnak a rádió kezel?gombjai, ám néha gyenge a vétel. A 6 hangszórós CD-rádió hangmin?ségér?l szóló borzalmas min?sítéssel nem értek egyet. A bels? tér- és min?ségérzet összességében jó, a m?anyagok elviselhet?ek, pláne, ha arra gondolok, hogy ennél jóval drágább autókban sem jobb. Az ülés megfelel?, így hamar megszoktam, bár kétségtelenül lehetne hosszabb az ül?lap. Magas viszont a fogyasztása, mert 8 alatt még alig-alig fogyasztott az autó (1,3-as motor). 130-nál 3000-et, 140-nél 4000-et pörög ötödikben. 4000-nél egyre sportosabb, ércesebb a motor hangja és érezhet?, hogy simán gyorsíthatsz tovább. Ez is pozitívum, ha arra gondolok, hogy valaki a Golf V-r?l azt írta, hogy 4000-es fordulat fölött elfogy az autója ereje. Utazósebessége valahol 150-160-nál van, utána már nyílt pályán a szél miatt kevésbé biztonságosnak érzem, de lehet tovább is er?ltetni. Alacsony fordulaton viszont nyomatékszegényes, és nehezen lendül bele. A csomagtartó mérete még épp megfelel? egy gyerekes családnak, de két gyerekkel már nem ajánlanám ?szintén. Ha többet engedhetnék meg magamnak, akkor persze inkább egy 5-6 milliós egyter?t választanék, de jelenleg kielégíti az igényeimet. Szép-szép az új Swift, vagy SX4 de a csomagtartó mérete egyértelm?en az Ignis mellett szól.
Hibalista
- A vezet??lés alatti sín nyikorgott, amit sikerült meggyógyítani egy nagy csavaralátét segítségével. Az igénytelen m?anyag keszty?tartó doboz kezdett?l fogva kicsit deformált volt, és most már zörög is. A toronypersely néha kattog, amikor teljesen eltekerem a kormányt parkolóból való kiállás közben (ez állítólag típushiba, és kenegetéssel csak ideiglenesen javítható, így el?bb-utóbb csere lesz). Az anyós oldali ajtó kattanva, nehezen nyílik, amit egyszer már megpróbáltak orvosolni a márkaszervizben.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Óbuda
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Nissan Micra | Következő autója? | Opel Zafira |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.6/10) |
