A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GL AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Villámterepgép:-)

Szöveges ítélet

2005 májusában vettem át a gépet. Sötétkékmetál alaptípus, klímával kiegészítve. A hasmagassága és a motorja miatt döntöttem mellette, na meg mert új autót akartam és olcsón. A futóm?ve tényleg elpattog, kemény, de ez terepen csak el?ny. Telekre feljárni ideális, városban is kezes, fordulékony és pörg?s gép. A motorja 4000-res fordulattól indul meg igazán, ott tényleg nagyon tud. Négy személlyel autópályán 165 meg volt, és még nem ez volt a vége, persze nem erre való. Magas építése miatt valóban jobban belekap a szél, de hát ez van. Még egyszer leírom, hogy a hasmagassága egy álom, nem ér le sehol, több személlyel sem, nyugodtan lehet menni vele rosszabb földúton is, ott, ahol sima személyautó elakad/fennakad. Milyen lehet összkerékkel.....
Nagy pozitívum a több pozícióba dönthet? hátsó üléspad, strapabíró kocsinak t?nik, remélem, beválik télleg, eddig nem volt vele gond kopp-kopp. - 5800 km-nél

Most tartok 25000 km-nél, gondolom megosztom a további tapasztalatokat. Kezdjük a kevés rosszal: a hátsó futómű télleg kemény, pattogós, ha nagy sebességgel rámegy az ember mondjuk egy fekvőrendőrre vagy bele kátyúba akkor túlzottan eldobja a seggét a kocsi.
Pozitívumok: még mindig semmi gond nem volt vele műszakilag, meg volt a 15ezres szervíz, 23 ezer Ft-ot fizettem olajjal együtt. Megjártam vele nyáron Erdélyt, nah ott elkelt a nagy hasmagasság meg jó volt az igénytelen, kemény futómű, semmi baja nem lett, pedig a felni is elgörbült két helyen a kátyúktól. Jah, felmentünk egy nagyon sziklás úton, ahol az addig agyondícsért daciából kiszállították az utasokat, nehogy leérjen az alja, én meg felmásztam egyesben a hegyre 4 személlyel, gond nélkül:-)
A fogyasztás télleg 7 liter átlagban, főleg városi használattal. Nem értem, miért kritizálják a kényelmét annyira, 100 kiló felett vagyok 184 centivel és kényelmesen elférek benne. A motorja nagyon jól pörög, kiválóan húz.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Gero

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Uno Következő autója? nemtom még
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)