A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis GLX LPG 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Verda ami mindig megy!!!!!!És ÓCSÓ (3)

Szöveges ítélet

7 hónapja vettük már azóta 24000kmt raktam bele...Eleve suzuki volt a kinézendő példány ,mert biztam benne ,hogy hasonló szerviz igénye van ,mint a 14 éves swiftnek.
Eddig még nem csalódtam benne.
Eleve LPG gázzal szerelt verdát kerestünk és találtunk is 1,4ért 100ezer km-el!!!
Felszerelve gázzal + minden extra ami benne van új auto ára 3,6 lett volna --> BRUTÁL Most 4,5 éves ! Szóval szegény verda nem tartja az árát az biztos !De melyik suzuki igen???

Szóval eddig a 24000 km-en nem tudtam kiszámolni mennyi a benzinnel a fogyasztása,mert minek menjek benzinnel ha van gáz...gázból 6,5 ha a nejem vezeti ! Ha én 7,5 -10 lityi 100km-en

De a 10 lityi akkor jön ha a pályán 130 felett megyek..addig kb.8,5
>
2009. március

Meghajtottam kicsit a pacikat 150-160km/h 270 km-en keresztül... folyamatosan!! Az biztos ,hogy kikormoltam..mert érzem ,hogy máshogyan reagál a gázadásokra...


/természetesen 100 , 80 -as tábláknál lassitottam.. :) /

Ami tetszett!!!! A fogyasztás ugyanolyan volt mintha 120-130 al közlekednék 9,7 gázból... hm.. nem rossz...

Persze sokan nem birták elviselni a pályán ,hogy suzuki doboz gyorsan megy de x5,porsche,touareg,audi a6 -n kivűl nagyon más nem tartotta a sebességet...de azok biztos többet esznek :)

De mintha turbós verdával nyomulnék én mielőtt megállitnám "hajtás"után , szeretem alapjáraton hagyni 5-7 percig ketyegni ,hogy visszahűljön folyamatosan...

Tipp:

Ez nem reklám!
Én neten szoktam vásárolni a féktárcsát 13000-ből most kijött az első fék kompletten.Swiftihez is igy szerzem be és sokkal olcsóbban kijön ,mint boltba menni..és házhoz jön .. utánvéttel...

(Minőségre nincs panasz...)

Bocs alkatrész kereskedők!!!


>
Úttartása nem audi S8! :)
De ne várjunk sok mindent 1,4 ért...
Úthibákat szerencsétlen nagyon észre veszi ,rendesen koppan a kátyukban..
De én inkább külföldön használom ahol nem arról hiresek ,hogy kirakják a 30-as táblát!
Voltam párszor Pesten vele ,de sajnáltam még 50-nel is menni!!

Télen már kipróbáltuk milyen az úton fenn maradni!!
Hát csak azt javaslom ,hogy gyakoroljuk nagy pályán a csuszkálást télen ,mert szükség lehet rá!
Ha egyszer megindul ,gyakorlott sofőrnek kell lenni ,hogy fenn maradjon az úton!Téli gumival szerelve!
De az mindenképpen ,hogyha leesik a hó vagy 0 fok alá esik a hőmérséklet gázból 1/3 ot vissza venni!!Valamint szem előtt tartani ,hogy a fizikát nem lehet legyőzni,csak játszani vele!

Ami negativ tapasztalat volt :
2 x sikerült letépnem a hátsó ajtó fogóját!
Kicsit mérgelődtem ,hogy ilyen fiatal autóval sikerült ezt tennem .Kicsit havas volt hátul az ajtó alja és lefagyott,én meg ahogy szoktam lendületből húztam ,közbe kezembe maradt...:(
De utánna néztem 18000ft!! :(
Sajnáltam érte mert ,nehogy igy járjak legközelebb is ..
forrasztó páka + két darab csavar és jobb mint újkorában...
De raktam fel képet a megoldásról!

Kormány tekerésnél ropogott a jobb eleje ,szétkaptam ..
Toronycsapágyat kitakaritottam + bezsiroztam !
A gyári rúgós alátétet ki kellett cserélni!
(Tanács ha nincs komoly rugó összehúzatód ne állj neki! Mert esélyed nincs hogy szerszám nélkül összerakd!)

Nyikorgott az ablakmosó mechanika!
Megoldás !
Szétszedtem kitakaritottam + zsirozás!
(Szerintem 2-3évente megcsinálom mert ahogy kinézett inkább kicsit szerelek ,mint cserélek!)

Ja vettem bele irridium gyertyát amit a neten vettem 14000ft ért mert ott a legolcsóbb..amúgy gyárilag is az van benne!

>
2010. szeptember 24.
km állás 178000km

Az elmúlt egy évben kicsit több dolog jött elő:
Első probléma akkor mutatkozott amikor 1év (vásárlás) után elvittük zöldkártyára.
hm. nem akarta nagyon produkálni az értéket…nagy nehezen sikerült 
zöldkártyás kérdezte miért van letakarva a sárga hibajelző??
„letakarva”…hol?...tudatlan tulajdonos…hm..
haza érve…nem nyugodtam szétkaptam a müszerfalat..tényleg le volt takarva
 felhivtam a régi tulajt 1,5év után…persze nem tudott róla 
akkor kb 135000km-nél jártunk..
148000km-nél már nehezen indult…néha alig akart huzni..
elvittem szelephézag beállitásra!A német szerelő szétkapta mondta :nagy a baj:
a szelep hézagoló lapocskák „megflexelve” azaz házilag összetákolta az elöző tulaj az eladásra szánva anno 1,5 évvel korábban.(szelepek nem zártak rendesen!)
lapocskák cseréjére lehetőség nincs!Mivel a suzuki alsó mérete is nagy ami nekünk kellett volna.
Hm. kocsi motorja szét kapva ..mit tehetek..
Még jó ,hogy a munkahelyem vett a múlthéten egy profi sikköszörüt.
Martam egy befogószerszámot amivel mind a 16 lapocskát egyenként meg lehetett fogni ,ami nem egyszerű mert az egyik oldala domború , sik oldalát felköszörültük….
pont a megadott 100/mm pontossággal.
Vissza a német szerelőhöz összerakta,azzal a tanáccsal ,hogy kb 3-4000km-t tudunk még menni vele benzinnel!!nem gázzal!!
na akkor elkezdtem keresni bele használt motort..
Találtam is egyet ..kihoztam németbe..
Erre a márka szervizben a szerelő amikor nekiállt a motor cserének,meggondolta magát ,hogy mégse meri kicserélni a gázos motort..
Ok.
Irány haza..
150ezer km-nél már amikor blokkal a hátuljában alig akart felemenni a bécsi emelkedőn..kicsit megizzadtunk ,hogy nem érünk haza a szerelőig…
Szerelőm otthon nagyon érti a szakmáját!
12óra…bennt volt a másik motor.
Minden gond nélkül..
Azóta beletekertünk pár kilométert ,csak gázzal.. 
Most 178000km-nél állunk
Múlt héten kicseréltem a 2 hátsó csapágyat mert elkezdett az egyik „ morogni”.
Ekkor megreszeltem a fékbetétek élét is mert a fékezéskor mindenki megfordult mellettünk annyira „hangos volt” , elöszőr nem a féktárcsa teljes felületére feküdt fel a fékbetét hanem a féktárcsa vállára. szerintem nem sokára kicserélem megint a féktárcsákat betétekkel együtt.
Hm akkor nálam kb 50-70000km az első féktárcsát élettartalma..

Egyenlőre ennyi..majd még irok később is!








Hibalista

- Pár dolog :) -

Ide hordtam szervizbe

Első osztályú szerelő KOMÁROMBAN!! :)

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Német szerelő...hm inkább hagyjuk..minden csere..új..stb..3xár

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? swift Következő autója? Kizashi :)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)