Vedd, használd és imádd
Szöveges ítélet
Tulajdonképpen nagyon kedvelem! Ha az ember arra és úgy használja, amire tervezték, akkor csodálatos autó lesz hosszú távon. de ha kitapossák a lelkét, 180-at mennek pályán, akkor biztos elfárad. Aki szidja a kényelmét, az vegyen nagyobb autót. nekem egyáltalán nem fáj benne semmim. Ami viszont zavar: a szélzaj. Ja és billeg is kicsit, de aki rallyzni akar vele, az magára vessen, nem jó kategóriát választott. A fogyasztásra semmi panaszom: 1600 km, megpakolva, klímával, fele autópálya, többi országút és város: 6,5 l/100 km! nem akartam hinni a szememnek. De megfigyeltem, hogy a gazdaságos benzinkút termékéből bő egy literrel többet kíván. úgyhogy ilyet nem is kap.
Amit még imádok benne: 4000-től ahogy megindul, és a hangja.
Rendszeresen használom a szőlőhegyen, földúton, hóban-sárban, és megy. Sárban hólánccal emelkedőn fölfelé 4 személlyel is verhetetlen volt. Persze azért csak óvatosan.
Ami nem tetszik: az állandóan koppanó hátsó csillapító, nem is kell neki úthiba, csak egy kis hullám, máris üt. Azt mondják ilyen mind. Kösz.
Összességében: egy nagyon jó autó, ha értelmesen használják.
még valami: kb. 4 hónapja egy szétrobbanó flexkorong lekapta a festéket a fémig az egyik ajtón (kb. 5 centi+kis horpadás), nem volt még időm megcsináltatni, de csodák csodája: a rozsda legkisebb jele sincs körülötte.
A szervíz is korrekt, precízen dolgoznak és kedvesen elmagyaráznak mindent, semmi kapkodás.
08.02.22. 3,5 év és 40e km után
A hátulról jövő koppanást megszüntette egy kis kenés és a kipufogó meglazult csavarjának utánhúzása. Azóta csendes. Még mindig semmi baja, a 3 és fél év alatt egy izzót sem kellett cserélni. Időközben majdnem átugrottam egy SX4-be, de amennyivel drágább lett volna, annyival több élményt és kényelmet nem nyújt. Teljesen elégedett vagyok vele. Bizonyított számos külföldi úton, a Tátrában is hólánc nélkül biztonságosan lehetett haladni (télen).
Egyet ne feledjen senki: a feladathoz kell autót választani, nem pedig az autóra erőszakolni a céljainkat!
2009. 01. 19. 50 ezer km
átesett ismét egy szervízen, de azon és benzinen túl eddig csak ablaktörlőlapátra költöttem. Sem izzó, sem biztosíték, sem egyéb apró bosszúság nem esett meg rajta. Az akkumulátora is az eredeti, eddig semmi jelét nem mutatta, hogy tölteni kelljen, pedig voltak mostanában hidegek. Mindennapi használatban van munkába járáshoz, tulajdonképpen be sem melegszik rendesen, mire megérkezem. Emellett hosszabb-rövidebb autópályamentes utakon is használom. Mindezek eredményeként télen sem megy 6,4 l fölé a fogyasztás 100 km-en.
Kellemes autó. Szeretem!
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Szabó Kazincbarcika
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 21000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagon R+ | Következő autója? | nem tervezem |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
