Városi kisautó, hosszú távon maga a kínszenvedés
Szöveges ítélet
0 km-el vettem az autot, mert az Omega muszaki elott allt es sokat kellett volna ra kolteni. Civic illetve az Ignis kozott valasztottam. (ROSSZUL) A Suzukinal attak a legtobbet az autoert ( 300 ezer Ft tobbet) A leheto legnagyobb felszereltseggel vettem az autot. Futheto tukrok, elso ulesek, klima, cd-s fejegyseg stb. Az ara igy a 3 milliot surolta. Uj autot akartam, olyat amire a szerviz keves, hiszen havi 4-5000 kilometert megyek. Az addig oke is, hogy a szerviz nem kerul sokkba, de a kenyelem sehlo nincsen. Rohadtul kenyelmetlen az auto, faj a hata az embernek benne, kenyelmetlen az ules pozicio. Nem lehet beallitani az ulest rendesen. A fogyasztas is erdekes 3500-4000 fordulat alatt keveset eszik az auto, ha bejaratodott. (kb 6 liter) Folotte mint ha ontenek bele a benzint, mondjuk innentol kezdve kezd el menni is, VVT motor miatt valoszinuleg. 130 km/h 3800 korul forog a motor es mar 8,5 liter, 150 km/h 11 liter korul fogyaszt az auto. Ennel kevesebbet fogyasztott a 2 ezres omegam :( Azzal is atlagban 8 literrel jartam ugy, hogy palyan 160 alatt nem mentem.
A futomu, ha beszelhetunk igy egy billegos szarrol, minosithetetlen. Ha mar megszokja az ember nincs vele gond, mert eleg nehezen borul fel. Mondjuk a magyar utakat jol birja, mert nem kimelem es eddig semmi gond nem volt vele, pedig kap katyut dogivel.
Az en autom jol van osszerakva, mert meg 70ezer km utan sem zorog sehol.
Egy ket dolog a motorrol. 120-ig ugy megy mint a 140 loeros Omegam. Utana viszont elfogy az ero belole a nagy legellenalas es a keves nyomatek miatt.
Az elejen megiettem tole, mert alig akart menni. Mint ha egy 600 kobcentis szarba ultem volna a fogyasztasa meg 10,5 liter kornyeken alakult.
2000 km utan 9 literes fogyasztas es joval erosebb lett az auto.
10000 km kornyeken a fogyasztasbol lejjebb ment meg 1 liter es mint ha nem ugyanaz az auto lenne, annyival jobban ment. Az enyemben biztos, h megvan az a loero.
25-27 ezer kornyeken megint jelentos ero javulas jott az autoba.
Vennek-e megegyszer ilyen autot? SOHA
Nagyon kenyelmetlen, szar a futomuje (a kocka LADA-ban is jobb volt, Omegarol nem beszelek), nem fogyaszt keveset, nem eri meg a penzet.
14 honapja van meg, de 3 honap utan visszasirtam az Omegat es azon vagyok, h lecsereljem.
Nekem lehet, h szerencsem van mert nem kell eladnom, ugyan is a szuleim atveszik az autot. En meg vehetek masikat helyette.
Ez az auto arra jo, hogy leszaladjon vele az ember a boltba, meg egy-ket helyre a varosba.
Hosszu utra csak a fakirok vegyek meg!!!!
Ha kenyelmesebb lenne, meg a futomuve jobb lenne, akkor egy jo vetel lenne, hiszen muszakilag nem volt vele gondom!
Ennyi :D
Hibalista
- féltengely 15 ezer km-nel jelentekezett, de a szervizben nem hittek nekem es csak 32 ezernel csereltek, mert ott mar eleg hangos volt,
- kinyomócsapágy 68 ezer km
- mind a 2 garanciában
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Vitai
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | omega B | Következő autója? | Opel Omega C vagy Audi A6 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
