Városi állat, farmerek olcsó szeretője
Szöveges ítélet
A kocsit napi ~150 km átlagos futásteljesítménnyel használtam. Ütöttem vágtam, ahol értem. Autópályán az óra szerint 180-al is mentem, de 150-től iszonyú lassan gyorsul, 160-tól pedig 5 km is kell a 180 -ig. Városban állati frankón gyorsul. Dinamikus, ügyes. Az átlagot veri a 93 ló. A műszerfal formája szerintem oké, de nagyon kopogós. Az enyém fekete kárpitos volt fullon, így nyáron krematórium. Az úttartása biztos, manőverezhetősége elfogadható. Ami rettentően idegesítő, hogy a gázreakció késik, és ez miatt az elindulási hajlama igen rossz. Én pl nemegyszer lefulladtam vele a gyengébb pillanataimban, pedighát ez elég égő. Kollégáim tapasztalata is az, hogy vagy lefulladás határán indulsz el vele, vagy legyalulod a gumikat ha megforgatod a moccit. A beépített 10 cm-es hangszórók hurkák! Az alja jó magas, nehezen ássa el magát!
Hibalista
- Nem romlott elk rajta az égvilágon semmi!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Szentgyörgyi
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 178 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Swift 1.3GLX | Következő autója? | Mercedes A140 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
