A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Valakinek jó választás lehet, nekem nem

Szöveges ítélet

Szüleimé, de elég sokat jártam vele én is. El?rebocsátom, hogy sok negatívumot írok, ennek ellenére nem rossz kocsi, és másnak bejöhet. Én öt év swift után ezért az árért többet vártam.
+ Szép hangú, pörg?s, jó motor, tetszet?s m?szerfal és kilométeróra. Nagy hasmagasság, jól jön, ha véletlenül árokba tolatnál :) Precízen m?köd? kezel?szervek. Jó fogású kormány. Megfelel? fékek. Szép és tartósnak ígérkez? metálfény. Precíz váltó de lásd a negatívat is. Jó tükrök. Kanyargós hegyi úton a pörg?s motor miatt élvezetesen lehet autózni felfelé. Jó gyorsulás.
- A rövidre áttételezett váltó és a nagy légellenállás miatt relatíve magas fogyasztás. Országúton 6-7, autópályán, városban 8-9 kímélve, hasonló vezetési stílussal 1.6-os kocsival is kb. ennyivel járok. Magas embereknek borzalmas vezet?i pozíció. Arra emlékeztet, mikor gyerekkoromban hokedlin ülve kormányoztam egy fed?vel. Nem lehet eléggé hátratolni a magas ülést, ezért feszül a combom. A szemmagasságom is túl magasan van. Emiatt a kormány kitakarja a m?szerfalat, és az ablaktörl? nem teljesen tisztítja le a természetes látómez?m. A váltó el?re-hátra aránytalanul többet mozdul, mint oldalírányban. A kuplung magasan ás határozott fogáspont nélkül kezd el fogni. Közel vannak a pedálok, és lent a gáz. Ez a kuplunggal együtt azt eredményezte, hogy többször fulladtam le vele ötezer km alatt, mint összesen addig és azóta, illetve hirtelen gázról a fékre lépve 45-ös cip?m beleakad a fékpedál aljába. Persze drágábban is van ilyen, lásd új Renault Megane. Hamutartó nélkül jön ki gyárilag. Kis csomagtartó. Igénytelen kilátszó csavarvég a bels? kilincsnél. Tempós kanyarban fékezve pillanatnyi túlkormányozottság. Teljesítményhez mérten alacsony végsebesség. Ne ültessen háttal gyerekülésben ide gyereket felirat a vezet?oldali napellenz?n is. Swifthez hasonló, rossz úton kanyarban elpattanó hátsó futóm?. Hatalmas értékvesztés egy év alatt.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

Vitai Eger
Itt is vettük. Neheztelek rájuk, mert nem említették, hogy ha egy napot várunk a megrendeléssel, ugyanazon az áron cd-s változatot kapunk. Viszont reális áron számították be el?z? autónkat.

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2004
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? swift 1.0 Következő autója? almera
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)