Tökös kis Hörcsög, aki borztejen nevelkedett
Szöveges ítélet
Az apósom rábeszélésére úgy döntöttem, belevágok.
Azok a tapasztalatok, melyeket másoktól olvastam némiképp beigazolódtak (merev futóm?, kényelmetlen ülések, sz?k hely a csomagtartóban).
Hát én nem sokat teketóriáztam vele:
-A csomagtartón azzal segítettem, hogy a pótkerék r?gzit? fülecskéjét levágva egy lemezollóval, a pótkereket kifordítva is be tudom tenni, így az alatta lév? helyet megnyerve a pótkerékbe is tudok például szerszámokat, vagy egy hólánc készletet pakolni.
-Az ülések esetében rájöttem, hogy csak hosszú úton zavar a fejtámla túlságosan hátra álló helyzete. Kivettem ?ket, majd bel?lük a száraikat, satuba fogtam és kissé jobban meghajlítottam ?ket (a szárakat), majd visszaraktam és láss csodát, sokkal kényelmesebb.
-Na a merev futóm? tényleg elég er?szakos dolog, de ezt is megoldottam. Az el?z? autóm (egy öreg audi) nyomtáv szélesít? pogácsáit felhasználva (mindössze 8 mm vastag) el?ször a gyári felni készlettel értem el eredményt. A kocsi sokkal finomabban reagált a borzalmas pesti utak hibáira, valamint a kanyar stabilitás is jelent?sen n?tt. Szeptember lévén pedig (ismét csak az öreg autóm volt cuccaihoz folyamodva) felszereltem egy téli 195/65X15 gumi garnitúrát az audi 15"-os 7" széles alu felieivel együtt. HÁT A VÁLTOZÁS VALAMI BRUTÁLIS! Úgy gurul, mintha üvegen menne és olyan atom stabil mint valami harckocsi. Terepen egy állat!
Nagyon-nagyon tudom szeretni.
Kicsit irígykedek a jöv? változat vev?ire, mert szerintem a gyár könnyedén tovább finomítja majd ezt a modellt.
A legutóbbi hosszabb út vidám felfedezése a pillanatnyi fogyasztásmér? el?nye: Gyüngyösre kellett mennem rohanvást úgyhogy usgyi 150-160 között végig az M3-on. Szomorúan néztem néha oda, hogy ez bizony 11-11,3 átlagfogyasztást jelent. No és hogyan fogom én ezt visszaspórolni? Nos, mivel vissza felé már nem volt siet?s, beálltam egy kamion mögé mert a fogyasztás mér? azt jelezte, hogy a 80 km/óra=6,6 l/100km
egyenlet könnyedén átalakítható 4,3 L/100Km átlagfogy-ra a nagy vas szélárnyékában.
Az egyetlen határozott és áthághatatlan hátrány, hogy ebben a kocsiban a szex nehéz mutatvány (Azért mindíg összejön, de ezeket a trükköket már tényleg nem árulom el).
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
suzuki óbuda
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 7000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 80 GT 1,8i automata | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
