A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GS 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökös kis Hörcsög, aki borztejen nevelkedett

Szöveges ítélet

Az apósom rábeszélésére úgy döntöttem, belevágok.
Azok a tapasztalatok, melyeket másoktól olvastam némiképp beigazolódtak (merev futóm?, kényelmetlen ülések, sz?k hely a csomagtartóban).
Hát én nem sokat teketóriáztam vele:
-A csomagtartón azzal segítettem, hogy a pótkerék r?gzit? fülecskéjét levágva egy lemezollóval, a pótkereket kifordítva is be tudom tenni, így az alatta lév? helyet megnyerve a pótkerékbe is tudok például szerszámokat, vagy egy hólánc készletet pakolni.
-Az ülések esetében rájöttem, hogy csak hosszú úton zavar a fejtámla túlságosan hátra álló helyzete. Kivettem ?ket, majd bel?lük a száraikat, satuba fogtam és kissé jobban meghajlítottam ?ket (a szárakat), majd visszaraktam és láss csodát, sokkal kényelmesebb.
-Na a merev futóm? tényleg elég er?szakos dolog, de ezt is megoldottam. Az el?z? autóm (egy öreg audi) nyomtáv szélesít? pogácsáit felhasználva (mindössze 8 mm vastag) el?ször a gyári felni készlettel értem el eredményt. A kocsi sokkal finomabban reagált a borzalmas pesti utak hibáira, valamint a kanyar stabilitás is jelent?sen n?tt. Szeptember lévén pedig (ismét csak az öreg autóm volt cuccaihoz folyamodva) felszereltem egy téli 195/65X15 gumi garnitúrát az audi 15"-os 7" széles alu felieivel együtt. HÁT A VÁLTOZÁS VALAMI BRUTÁLIS! Úgy gurul, mintha üvegen menne és olyan atom stabil mint valami harckocsi. Terepen egy állat!
Nagyon-nagyon tudom szeretni.
Kicsit irígykedek a jöv? változat vev?ire, mert szerintem a gyár könnyedén tovább finomítja majd ezt a modellt.

A legutóbbi hosszabb út vidám felfedezése a pillanatnyi fogyasztásmér? el?nye: Gyüngyösre kellett mennem rohanvást úgyhogy usgyi 150-160 között végig az M3-on. Szomorúan néztem néha oda, hogy ez bizony 11-11,3 átlagfogyasztást jelent. No és hogyan fogom én ezt visszaspórolni? Nos, mivel vissza felé már nem volt siet?s, beálltam egy kamion mögé mert a fogyasztás mér? azt jelezte, hogy a 80 km/óra=6,6 l/100km
egyenlet könnyedén átalakítható 4,3 L/100Km átlagfogy-ra a nagy vas szélárnyékában.

Az egyetlen határozott és áthághatatlan hátrány, hogy ebben a kocsiban a szex nehéz mutatvány (Azért mindíg összejön, de ezeket a trükköket már tényleg nem árulom el).

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

suzuki óbuda

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 7000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 8000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? 80 GT 1,8i automata Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)