A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1250 DDIS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Töfi, az anorexiás

Szöveges ítélet

Miután valakinek nagyon megtetszett öreg Vectrám,és meglovasitotta a lakótelepi parkolóból,sürgősen autó után kellett néznem.Úgy gondoltam,ha már autórészletet vállalok legyen új a járgány,és mivel legendákat hallottam már a közvetlen befecskendezésű diesel-motorok étvágytalanságáról,hát legyen gázolajos! Három hónap várakozás után átvettem az autót és kezdődött a teszt! A pesti kátyús utakon tényleg nagyon kemény az autózás vele,de ez szerintem az útjainkat minősiti.Az autó beltere két felnőtt és két gyerek számára elég.A csomagtér fele akkora mint a Vectráé.Az igazi érdekesség a motorban rejlik.Az 1248 köbcentiméteres Euro 4-es Multijet motor.Hát igen.Japán tervezés,olasz motor,Opel???? váltó,magyar összeszerelés.A Suzukitól kicsit tartottam (3 Opel után),de kellemesen csalódnom kellett.3 hónap alatt 7200km-t autóztunk vele,de csak mosásra és gázolajra költöttem.Tudom,a benzin és a gázolaj ára közel azonos,de a fogyasztási adatok megdöbbentőek!80-90km/h öreguras országutazás:3.48l/100km 100-110km/h kicsit bátrabban:4.5-4.7l/100km 120-130km/h autópálya :5.0l/100km város:4.8-5.8l/100km.A motor 70 lóerős,de a forgatónyomatéka 170Nm ami megegyezik egy kétliteres benzinesével.A váltó olyan német-japán keverék,de nem rossz.A motort 3500 fölé nem érdemes pörgetni mert csak a hangja lesz nagyobb,inkább feljebb kell kapcsolni,hiszen már 1700-tól húzza az alig egy tonnás autót.Egyre jobban megkedvelem,és nem értem miért kerültem el eddig a diesel autókat.Többé nem kell benzines. 2006.09.05. Az autó lassan eléri a 20000km-t, komoly hibát még nem tapasztaltam.Ugyan az első ablaktörlő-motor cserére szorult,de a Csepeli Suzuki szerviz pár órán belül orvosolta a hibát.Most nyári melegben az üzemanyagfogyasztás lecsökkent 4-4,5 literre,vegyes használatban.Érdekes,hogy autópályán többet fogyaszt,mint városban(akár 5 litert is bezabál 130-140-es tempónál). 2007.01.28. Nos,25000 km-t elértük,nincs különösebb panasz az autóra.Nagyon nehezen melegszik üzemi hőmérsékletre a motor.Kb. 20-25 perc után nyit a termosztát.Ha már meleg,jó a fűtése.Fogyasztása csak városi használat mellett 5-5.5l gázolaj.

2007.04.09. Elérjük a 30000 km-t. 26000 km-nél érdekes jelenséget művelt.Városi forgalomban nem tűnt fel,de ha autóúton üzemmeleg motornál padlógázzal gyorsítottam kb 5-10 másodpercig,hibajel villant a műszerfalon,és az autó végsebessége 110 lett.A motor újraindítása után az ereje visszajött,egészen a következő padlógázig.Szervizben computer mondja:MAP-szenzor.Nosza,csere!Az autó nem lett jobb.Megint szerviz,megint MAP-szenzor.Lehet,hogy nem is az a hiba?6 nap után kiderül,mi a baj:turbo túltölt.A MAP-szenzor a szívósorban méri a levegő-nyomást,turbo kicsit többet nyom,MAP-szenzor mondja:ÁCSI! És már csak úgy gyorsulunk,mint a pótos IFA.Rendeljünk új turbót garanciába,mondta a szerviz,pár hét és meglesz.Oké,mondtam.Két nap múlva kész volt,rájöttek,hogy csak be kell állítani a turbót.Azóta jó.Kapott még az autó könnyűfémfelniket,185/60R14-es Kléber abroncsokkal,stabilabb lett,bár alapból kicsit haszongépjármű jellegű a rugózás,de csak üresen.
2008.12.14
Ma elértük a 78000km-t.
60000km-nél MAP-szenzor csere volt,65000km-nél pedig generátort cseréltek,természetesen garanciába.Kapott a gép új téligumi-garniturát(Kléber Krisalp 3).
Megbízható,kis szervizigényű,gazdaságos kisautó.
Már 40000km-nél megvettem az új első fékbetét-garniturát,de még mindig jó az eredeti,78000km után.

Hibalista

- Csomagtér-ajtó beállitás,motorháztető bowden kiakadt ,ablaktörlő-motor megállt;Turbo túltöltött
- MAP-szenzor;generátor-szabadonfutó;gagyi gyári ablaktörlő-lapátok

Ide hordtam szervizbe

Suzuki-Ház

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Suzuki Csepel

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 78000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? Vecra 2.0i 1994 Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)