Teszi a dolgát!
Szöveges ítélet
Szóval 2004 júniusában vettem birtokba az új autót. Azt kell, hogy mondjam, nem ért meglepetés, legalábbis kellemetlen nem, inkább csak kellemes. Én rosszabra számítottam, nem kis el?ítélettel közelítettem meg a Suzukikat. Mindenképp összkerekes olcsó megbízható autót kerestem. Hát ezért esett a választás az Ignisre. Mivel ketten vagyunk (fizetésb?l élünk... :) ) nem fér bele a költségvetésbe egy terepjáró, meg igazán azt már nem használnám ki. Minden nap kb. 500 m meredek földút miatt luxus lenne... Kíváncsian vártam a telet, hogy a viszko, mikor fog otthagyni a hóban (a tercel 4Wd-je nem ismert lehetetlent) de hihetetlen pontossággal és precizitással "teszi a dolgát". Még csak kellemetlen szituba sem kerültem vele... (persze azért a 4 téli gumi minimum) Városban eleinte kicsit soknak találtam a fogyasztását 8,5 körül, de mára 7,4-7,6 között mindig kijövök. Országúton 100-110 körül 6,5, pályán 130-140 között 7,7, de nyolc fölött még nem fogyasztott. Igazából a célnak minden tekintetben megfelel, nem egy Audi de ezt tudja is (tudnia kellene)mindenki, aki ilyen autót vesz. Eddig semmi hibája nem volt, ja de mégis a kesztyűtartó fedele kb. 2000 km-nél elkezdett zörögni. Nosza praktiker szigetel? gumi ráragaszt, azóta csendben van, és jobban zár... :)) Ilyeneket nem bízom a szerel?re... Sokan hitetelenkednek, a fogyasztást illet?en, de nekem ennyi. Persze nem ?zöm azért lehetne ezt feljebb tornázni. Megy mint a golyó ha kell, elvisz mindenhová, (Olasz-osztrák Alpok) megbízható, igénytelen, és minden benne van (4 lufi, cd, klíma, ülésf?tés, stb.) Nekem nagyon bevált és nem is szeretném eladni jó darabig. Viszont az összkerékhez kell az egyötös motor. Nemrég kipróbáltam egy egyhármasat... hihetetlen a különbség...
Plusz infok plusz 6.000 km után. Még mindig rendben van az autó, semmi nem romlott el rajta, nem volt meghibásodása. Bár az ablaktörl? gumikat lassan cserélni kellene... Az összkerékhajtást csak dícsérni tudom, idén télen is sokszor kisegített. Egyre jobban megszeretjük egymást, nekem tuti kis kocsi, azt nyújtja, amit vártam t?le. Eddig hibátlanul :)
30.000 ezres szervízen kicseréltettem gariba egy-két dolgot (lásd: "ezek romlottak el rajta") bár ráért volna még, de ha már ott a garancia akkor éljünk vele :) . Az autó továbbra is rendben van, és reméljük még sokáig szolgál majd.
38.000 km-nél még mindig rendben, közben sikeresen teljesített a kicsike egy korzikai túrát... jó kis autó ez...
45.000 km: hál´istennek még mindig rendben, nem volt meghibásodás. Most következik a "kötelező" szervíz, de ezt már nem a márkaszervíz "rablói" végzik.
Hibalista
- 30.000 es szervizen cseréltettem: jobb első toronycsapágy (nagyobb huplikon halkan koppant) bal hátsó fékdob+betét (néha, amikor eszébe jutott súrolt fékezéskor - nem tudják mitől de lecserélték) bőr váltógomb - lehámlott a vékony lakkréteg róla
Ide hordtam szervizbe
Babus Suzuki - Miskolc
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
egy profi szaki - a régi autómat is ő javította, most hogy a garncia lejárt nem viszem márkaszervízbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Tercel 4WD | Következő autója? | még az messze van... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
