Térdvágó
Szöveges ítélet
Szóval hol is kezdjem?Hihetetlen jó áron jutottunk hozzá elfekvő készlet kiárusitás miatt benzines áron.Ennek hátránya az volt,hogy nem lehetett fullosat venni magyarul hiányzik belőle a légkondi és az ülésfűtés.Kényelem szempontjából nem a legjobb választás nekem (184cm) iszonyúan nyomja a lábam a hihetetlen dudorba ültetett ablakemelő kapcsolója hosszú úton nehezen viselhető problem.Másik tervezési hiba a duda elhelyezése az első két hétben mindenkinek dudálgatunk kanyaroknál,körforgalmaknál meg csak ugy véletlenül is,én is meg a párom is szóval szokni kell de nagyon..Műszakilag nem egy rossz konstrukció -18 foknál 7 másodperc izzítás és pöc-röff csillaggarázsból.Vezetési élményre is jó az autó jól gyorsul dinamikus,de a futómű nagyon rázós nem tul korrekt partner.16000 km-ig probléma mentes volt leszámitva azt,hogy a "szakszervizben" tultöltöték a motorolajat mivel a benzinesbe több kell és az volt megszokva nem sok dizel fut.Másnap reggel nézem majd rosszul lettem.Azt már nem is mondom,hogy mezei pedofilként néztek rám mert én magam kannában vittem a motorolajat és nem tőlük vettem a megegyező tipust 4500! ft/liter áron.Be is irták a szervizkönyvbe meg riogattak is garanciás problémákkal mikor nem hatott vállvonás és kész.16000 km-ig semmi nem volt vele ekkor kezdődött egy kis kálvária full tele autóval (párom+kisgyerek+anyósomék) télen eltört a hátsó kerékcsapágy.Legközelebbi szervizig elvánszorogtak (Vitai).Itt ilyet még nem láttak hol jártunk vele?Párom közli,hogy földutat (akkor még) nem látott az auto hitetlenkedés.Gariba kijavitják 2 nap mulva lesz kész akkora jön meg az alkatrész.Mindazonálltal készségesek voltak és segitőkészek.A javitás után eltelt két hét és 800 km amikor ujra fura hangok hátulról ajaj.Ezutal másik közeli szerviz közlik,hogy eltört a csapágy holnap reggelre mehetek érte 9-re ha akarom látni amikor javitják vagy 11-re készen és csak azért nem most (du. fél 4) mert átszeretnék nézni alaposan.Másodszorra sikerült megjavitani.21000 km-nél elszállt a map szenzor szervizmódba kapcsolt előbbi szervizig (sós)elvánszorog gyorsan megtaláljákl a hiba okát egy lelazult test kábelt,de ez kiütötte a Map szenzort (magyarul légtömegmérő) csere gariban ingyen amugy 200000 HUf lenne.Azóta semmilyen műszaki probléma nem volt vele.Mindent egybevetve egy ütthető-vágható hihetetlen fogyasztásu kis autó ami nem túl kényelmes,de elviselhető kompromiszum.
Hibalista
- Hátsó kerékcsapágy 2X
- Map szenzor
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Vitai Gyöngyös Szakértelem teljes hiánya
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Suzuki Sos Korrekt,pontos,gyors eszméletlen drága
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző autója? | Wagon R+ | Következő autója? | Opel Astra 2,0 DTL |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
