Tartós teszt
Szöveges ítélet
Két évvel és 41ezer km-rel az eresztékekben már megalapozottan lehet véleményt mondani egy autóról.
Kezdeném a negatívumokkal: a lemez sérülékenysége, ami nem els?sorban mint biztonsági tényez? zavar, hanem a mindennapi élet kis balfaszságai- nekiütök valamit véletlenül, rányitások, stb.- miatt a kétéves autó kültakarója bizony már nem teljesen gyári állapotú.
Néhány beszállító alulteljesítménye bosszantó produktumokat eredményezett, ami nem az autó, sokkal inkább a pályáztató mérnökök hibája,
ilyenek: Blaupunkt fejegység,
els? szériás cseh gátlók,(General Motors)
elavult és szar Opel indexkarok, m?b?r váltógomb, nagyjából ennyi.
Szerencsére a jó dolgokat hosszan lehetne sorolni, rövidre szabva: nagyon jó min?ség?, tartós és agyonvághatatlan eredeti japán Suzuki motor, amibe csak a jó ken?anyagot kell tenni 15ezrenként, egyébként ki se kell nyitni a fedelet.
A láncvezérlés is örökélet? darab.
Az ezeröcsi motor nagyjából 100 lóer?s, ezt a teljesítményt ki is lehet hozni bel?le, kb. 8sec. alatt százon van, a motor hangja 4000-es fordulat felett élmény.
Kis tuninggal 120 körüli ló is lehetne, de nem biztos, hogy meghálája a motor,(biztos nem.)
Dacára az elöl tárcsa, hátul dob felállásnak, ilyen jó fék még nem volt az általam vezetett kb. 10 márka között.
Olyan helyzetekben állt meg az autó, amikor már szinte biztosra vettem az ütközést, a motor mellett szerintem ez az autó legf?bb er?ssége.
Az ABS is magasan jól teljesít.
Az autó fenntartása olcsó, üzemanyagon és közköltségen kívül a szervízelése az els? két évben éves átlagban 10.000 ft!!! volt.
Megbízható fíling, el lehet vele indulni bárhová, ebben szerintem szerepet játszik az is, hogy a motor-váltó szerepl?ket valamint az egyéb nemes részeket a japánok nem adták ki a kezeik közül - még eddig.
Összességében : szeretem, meg vagyok vele elégedve, nem is fogok megválni az autótól, mert meg szeretném nézni, hogy elmegy-e mondjuk félmillió kilométert gond nélkül. Remélem, hogy akkor Suzukiék kicserélik egy újra.:)
Hibalista
- Szabó Suzuki, els? és egyetlen, ezidáig majdnem 100%-ig elégedett vagyok,but a garis cseréknél- annak ellenére, hogy nekik egy fillérbe sem kerül, - kicsit kekecek a szervízvezet?k, kíváncsi leszek a harmadik évre, mert most utoljára van arra lehet?ség, hogy egy csomó olyan dolgot kicseréltessek, ami ha akarom garis, ha akarom nem.
-
- Elromlott: semmi lényeges, ami miatt ne tudtam volna használni.
-
Ide hordtam szervizbe
Szabó Suzuki, Kazincbarcika
A fest?i környezetben, hegyek karéja között megbúvó szalon igazi meglepetés a gyanútlan betévedt látogatónak, a tulajdonos kb. 10 esztend? alatt egy családi ház aljában berendezett kereskedésb?l eljutott egy többszáz nm-es szalonig+minden igényt kielégít? szervíz stb.
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagoner | Következő autója? | Suzuki |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
