A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szfjóska

Szöveges ítélet

Az autót egy Suzuki kereskedétól kaptam használatra, mert a "H" Astámat alaposan összetörték. Tényleg kedvességb?l kaptam, úgyhogy kicsit furdal a lekiismeretem, hogy le kell írnom amit tapasztaltam.
Beülve megrökönyödéssel tapasztalatam, hogy se a kormány, se az ülés nem állítható. Egy 190 cm es embernek mint én is megdöbbent?en rövid a lábtér. Mivel a kocsiban 13 km volt, elszomorított, hogy már a utcára való kiállásnál éreztem, hogy a kasztni nagyon gyenge, és már nyöszörögnek az alkatrészek. Nagyon magasan fog a kuplungja, sokszor lefulladtam, és mire kész lett az Astra, addigra sem sikerült megszoknom.A gyorsulása a beharangozott 90 pacihoz képest egy nagy semmi. 55 S Puntók Ducatók, Partnerek alaposan leszopattak. Egyszer?en nem érezni benne az er?t, viszont ehez képest a fogyasztása ?bermagas. Nem hittem el, hogy az els? tele tankkal 339 km-t mentem, és kíméltem a gépet mert még "bejáratós" volt, ráadásul kölcsönautó. 8-9 l/ 100 km. Méghogy a Suzukik keveset fogyasztanak! Mégha menne akkor jó lenne de nem megy. A gyári Blaupunkt "HI-FI" az egyszer?en siralmas és szánnivaló szar. Nem is értem.
Akkor most a futóm?: Szentendrén lakom, befele a 11-es úton a körforgalomba megszoktam hogy az Astrát alaposan be lehet oda tenni mindenféle csúszás meg nyikorgás nélkül. Aznap elfelejtettem, hogy Ignissel vagyok.Majdnem infarktust kaptam miközben próbálltam visszanyerni felette az uralmat. Egy gyenge fostalicska. Innent?l kezdve összevesztünk. Nem nagyon érdekelt, nem is vigyáztam rá úgy igazán, használltam, mert a kocsi van értem. Meg is mutatta, hogy milyen hibái vannak: visítozó ékszíj, tejfölösdoboz sorjás m?anyagok, lehulló és vetemed? gumitömítések, szöszösöd? ülések, csörg?-zörg? bels? tér, ?berfos futóm?, gyenge fékek, dülöngél? és gyenge, védeni nem képes kasztni. Itt a "népitélet"-ben olyan dolgokat írnak err?l a kocsiról mintha ez lenne a legjobb kocsi, amit valaha gyártottak, és hogy hogyan oldották meg házilag a gyári hiányosságokat. ( satuba rakják a fejtámlát, ilyen felni-olyan felni, szélárnyékban autózás, hogy kevesebbet fogyasszon). Röhögök rajtatok.Legót vettetek vagy autót? Ez nem az az autó, amire az emberek vágynak és nem is annyira olcsó.
Amennyibe ez a kocsi kerül újonnan, azért a 3000000 forintért már lehet jobbat is kapni.

Hibalista

- Csak apró bosszantó dolgok.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 13
Megbízhatóság (2) Vezetett km 4500
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Astra "H" Következő autója? Grande Punto
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)