A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Soha többet....

Szöveges ítélet

Én eléggé sokat használtam (38000 km) a kocsit és ezért átfogó tapasztalataim vannak vele kapcsolatban. El?ször írom a jókat. Igénytelen autó és megbízható. Kategóriájában er?s motor amit feljavítottam sportlégsz?r? betéttel. Én mentem vele 190-et is, hosszabb távon végig 160. Mondjuk itt már evett rendesen.:))Aki mást mond annak valami baj van a gépével vagy csak nem ismeri az autóját. Ennyi a jó nagyjából. Amin ledöbbentem az a rugózás szinte teljes hiánya. Hogy a fenébe tudtak egy ilyen fapados autót csinálni ilyen sz.r utakra. A kanyarokban, ha van egy kis hepe-hupa nem követi a kerék az aszfaltot és már dobja is ki a farát. ÉLETVESZÉLY! A sok kopogós m?anyag már pár ezer kilóméternél el kezdett zörögni. F?leg a keszty?tartó. Abban már régóta nem tartok semmit. Persze így is elkezd zörögni bizonyos id? után. Amúgy az ajtókárpitoktól kezdve ninden zörög benne. Zenét kicsit hangosabban nem lehet benne hallgatni, mert rögtön torzít. Autópályán 130-140 esetén nem is megy a rádióm, mert csak zörögne. A hangcsillapítás olyan mintha mindig le lenne engedve valamelyik hátsó ablak. Minden k?felver?dés, bucka behallatszik ahogy átmegy rajta a kerék. Anyag nincs benne. Sebváltó külön élmény! 1-est nem mindig akarja, úgyhogy szidnak mögöttem, hogy mit bénázok már miért nem indulok? 3-as visszaváltáskor akkorát reccsen, hogy azt hinném minden fogaskereket ledaráltam. Minden váltás nagy kattanással jár amit persze tökéletesen hallani. Az ablaktörl? reléje mindig kattan mint az index. Az üléskárpit fekete volt, de már a nap kiszívta és szürke lett. Az ülésem 25000 km után már kiültem pedig csak 77 kg vagyok. most kiszállok bel?le, mert már nem érdekel mennyit bukok rajta csak szabaduljak meg t?le. Hál istennek egy új Golf Plus az új autóm és nincs az a zongora amivel a különbségat lehetne játszani a két kocsi között.

Hibalista

- cd-s rádió garanciába csere

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Benk?

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 38000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? micra 13 GX Következő autója? VW GOLF PLUS
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)