A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,5 GS AC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

"Se veled, se nélküled"

Szöveges ítélet

Előnyei: hasmagassága (a lakóhelyem útviszonyai miatt), nem beülök az autóba, hanem szinte felülök, fürgeség, szigorúan nincs a motortérben kicsapódó olajgőz, a motor alatt olajcsepegés, imponáló sebbességcsúcs (185km/h), full extra kényelem (bőrülés kivételével), viszonylag olcsó üzemeltetés (fogyasztás+amortizáció+ szervíz= 23.-Ft/km), sok az utastéren belüli rekesz, hosszabb távon is viszonylag kényelmes

Hátrányai: drága volt (3,4 millió) és nagy az árvesztesége (ma 1,3-at ígértek érte hivatalosan), 120 km-es sebesség felett zajos, ülések kényelmetlenek (pl. a combomat nem támasztja alá, az első két ülés közel van egymáshoz, fejtámla messze van a vezető fejétől), hátsó rugózás kellemetlenül kemény, leállított motor és nyitott ajtó mellett zavaró a rádiózás (az ajtó nyitvamaradását jelző hang is szól, de ha kiveszem az indítókulcsot, nincs rádió), a rádió vételi ézrékenysége csapnivaló, csak saccolni tudom az ablakmosó folyadékszintjét, a kötelező szervízeket 30 ezer Ft. alatt soha nem tudtam megúszni, a csomagtér világítás kabaréba illő, ugyanis akkor világítja be a teret, ha levesszük a kalaptartót, kicsi az üzemanyagtank, az üzemanyagszint jelzőt érdemes tapasztalat alapján bekalibrálni.Tapasztalatom szerint, ha a tök teli tankolás után 260-270 km-t meg tudsz tenni úgy, hogy a mutató félig telét mutat, akkor kb 6,6 a fogyasztás, fontos tudni, hogy a tartalék sága fény felgyulladása után még kb. 10 liter naftád van.

Hibalista

- kinyomócsapágy csere -1,5 éves korában 18000 km-nél!!!!!!!!!!!- garancia alatt
- ablaktörlő karok, gumibetétek cseréje elöl, hátul -garancia alatt
- 45 ezres szerviznél tárcsafék betét csere és tárcsa szabályozás 15 ezer Ft.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Vitai Tatabánya

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (7) Vezetett km 49000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Suzuki Jimny Következő autója? Renault Scenic
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)