Örülök, a Skodák és Wartburgok után
Szöveges ítélet
Általánosságban elmondható, hogy aki jobbat tudott venni fikázza, akinek nem telik másra dícséri. Az autó kétmilliós árával megállja a helyét a kategóriájában, még az alap modelt tekintve is. Magyarországon bármilyen autót gyártanának a sok sznob mindenben találna kivetni valót. Vajon a motoroknál (Honda, Yamaha, Suzuki) ez a fikázás miért nincs ? A válasz egyszer?, a dolog nem márkafügg?, hanem ami itt készül az csak szar lehet. Természetesen nem egy Mercédesz vagy Volvo, de nem rosszabb mint a többi tucat autó. Vessz?paripa a merev tengely. Nos, ez miért nem probléma a Hyundai Atosnál, vagy a legújabb Fiat egyter?nél, vagy az Opel Agilánál, stb.
Az autó jól gyorsul, uttartása és rugózása szerintem közepes (semmi esetre sem borzasztó). Ültem egy Skoda Octáviában, természetesen csöndesebb, kényelmesebb, jobban gyorsul, de 3,5 millió az ára. A románok Daciája több dicséretet kap ebben a fórumban mint a hazai gyártású Ignis, pedig az utóbbi több paramétere jobb mint a román autóé. A bels? kidolgozás átlagos, a m?szerfal megfelel?en elrendezett és ergonómikus. Nem cserélném el pl. egy 2.8 milliós Skoda Fabia Sedanra (64 lóer?, három henger). Ez az autó már nem vékony lemez?, biztonsága közepesnek mondható. A suzuki gyár sok magyar embernek adott elfogadható áron megbízható, er?s, olcsón fenttartható autót. Lehet, hogy nevetséges de külföldön némi büszkeséggel feszítettem a korábbi suzukikban, és a márka szeretetemet a pisil?s figurák inkább er?sítik.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Vác
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Wagon R+ | Következő autója? | Suzuki |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
