Olcsó rakéta
Szöveges ítélet
Ha nyomod neki - sport autó,ha nem úthibán pattgó zerge.Városi fogasztás tégla láball is max 7.5 nagypapa üzemmódban sikerült már 5.5 is.Max sebesség 160 a gépgönyvben - de el tudja ütni a az óra végállás tüskéjét is a valóságban (: ezért nem vittem vissza a szervízbe bár visszahívtak valami gázpedál elektronika dumával.Ülés oldaltartás nulla - a vezető tud kapaszkodni a kormányban.A jobb 1-en rettegés a hátsó sor meg pattogó krumpliszsák.Hiszen vezetni öröm!Csomagtér elegendő de ha jó zenét szeretnél a sub láda mellé már csak a tesco szatyrod fog beférni.A gyári kékpöttyös cd-rádió rádió érzékenysége nulla - ha elhegyod b.p.-t hallgass cd-t!Fék és gumi o.k. bár gyorsan kopik.Váltó pontos és feszes.Mindent összevetve: szabság,szeretem!
Hibalista
- váltó markolat - csere mert elforgott(gari)
- utas első légzsák zörö hang - csavarokat mehúzták(gari)
- hásó ablak mosó cső fagyás/törés
- ill a kötelező szervizek évenként szerintem kibirható
Ide hordtam szervizbe
suzuki varró bp18 - korrektek,gyorsak
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | svift 1.3 gl | Következő autója? | suzuki sx4 1.6 4wd,suzuki svift 1.5 glx,mazda 3 1.6i pl |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |
