A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GS Limitált 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nyűhetetlen barom

Szöveges ítélet

A leglényegesebb ezzel az autóval kapcsolatban, hogy csak tankolni kell, meg néha szélvédőmosót tölteni bele.
Egyébként hozzá sem kellett nyúlni négy év alatt, a szervizesek cseréltek fékbetétet 3 évesen, pedig állítólag tovább bírják.
Mindig indul, mindig megy, jól húz, visszaváltva nem félek vele előzni.
Országúti éles kanyarban 70-nel az SX4 Sedan ESP-vel jobban tart, dehát ebben olyan nincs, meg ez elég abszurd összehasonlítás. A merev tengely miatt hátul gyűlölök utazni, úgy érzem magam mint egy zsák krumpli.
Nagyon jól szolgál, hazahozott már 3 felnőtt embert, miközben 250 kg kavicssal lett megpakolva. Vitt már annyi növényt a kertbe, hogy meg sem tudom számolni (2 méter magas rakétaborókákat, 1,5 méteres gömbtujákat, egyszerre akár 8-10 közepes, nagyobb örökzöldet is). Hozott már csatornát, bőrfotelt, HDTV-t. Úgyhogy remekül pakolható.
Nekem kényelemre nem túl ötcsillagos, az utódja egy SX4 Sedan 1.6 GS szeretne lenni. Semmi baj az Ignissel, viszont már mikor megvettük rossz hitelt választottunk, és ezen szeretnénk javítani. De mindenhol úgy néznek ránk, mintha egy rakás szemetet akarnánk beszámíttatni. Az, hogy űlésfűtés, egyedi kárpit és konzol, etc... is van benne? Jaj, hát az nem lényeg, hogy x millió értékű extra van benne, akkor is annyiért vesszük be mint a 180 000 kilométeres, ötször totálkáros tekerőablakos változatot, mert hát sok van belőle. De mikor majd eladjuk kétszer annyiért amennyit magának adunk, akkor megizzasztjuk azt aki megveszi.
Úgyhogy hála a mai csodálatos és kedves kereskedőknek és szalonoknak, úgy tűnik, marad ez az autónk. Semmi baj vele, remek, "nyűhetetlen barom". Csak az a rossz hitel...
Az pedig, hogy a Suzuki nem jó, és keveset ér, óriási marhaság.

Hibalista

- 3 évesen egy kötelező szervíznél fékbetéteket cseréltek (20-25 körül munkadíjjal), mert állítólag kiesett volna alólunk. Pedig nem hinném, hogy bármi baja lett volna...

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Limuzin Autóház, Debrecen

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2004
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 39000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 0 l
Előző autója? Astra Classic 1.4 Következő autója? SX4 Sedan 1.6 GS, vagy valami kényelmes japán
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)