A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX + AC 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Nem gázos, hogy gázos

Szöveges ítélet

2006-ban vettem az autót 29 ekm-el. Azóta elégedett vagyok vele, mivel számomra egy autó legfontosabb ismérve a megbízhatóság és az utazáshoz elvárható komfort (legyen jobb, mint egy távolsági buszban), valamint az országúti haladáshoz szükséges kellő menetteljesítmény. Sokan írták, hogy az Ignis nem elég kényelmes, meg hogy kínzás benne 100 km. Nos én már lehúztam vele 4-szer több, mint 1200 km-t és nem haltam bele. Aki pedig zöldborsócska királykisasszony az járjon limóval és villantson amikor abból kiszáll az Oscar átadási ceremónia előtt (ezért ne vegyen fel bugyit se :-)). A hátsó lengéscsillapítás miatt üt. De, ha a magyar utakat úgy készítenék, ahogyan kell és nem lenne rajtuk az a sok kátyú, akkor ezt észre se vennénk.
2010 tavasszal beszereltettem az LPG rendszert. 240 eFt-ba fájt, de az azóta beletett több, mint 30 ekm-en már visszahozta az árát. Mivel a kocsit a munkabajáráshoz használom intenzíven (heti kb. 600 km), valamint a beérkezéshez tempósan kell nyomni is a sztrádán, ezért a fogyasztásom gázból megnőtt 9,1 l-re, (sztrádán kívüli vegyes országút + Bp. kb 8 l PB/100 km) de sem a dinamikán sem a menetteljesítményen nem látszik a PB.Ezt jelenti a modern szekvenciális gázrendszer (kb. + 15% többletfogyasztás, de semmit nem csökken az erő). Egyelőre ennyi.

Hibalista

- kopó alkatrészek: fékbetét, féktárcsa, 80 ekm; - egyéb szerelés: jobb első kerékcsapágy 90 ekm - felújítás: LPG-re átszerelés 90 ekm

Ide hordtam szervizbe

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 29000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 1.0 GL Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)