A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem fényezem csak józanul

Szöveges ítélet

Kiszerettem belőle az olcsósága és a kedvezőtlen menettulajdonságai miatt. Bár megbízható járgány költségkímélő az üzemeltetése jól pakolható kiváló a kiláthatósága.A-ból B-be elvisz de hiányzik egy kis plussz amit hiába pakoltam bele valahogy kiszerettem belőle.A tesztvezetések nem győztek meg arról,hogy újra a Suzuki mellett tegyem le a voksom.Egyetlen ész érv az olcsó és jó minőségű alkatrészek,és az üzemeltetési költségek (dilemma).Elvagyok vele előzés no problem utazási élmény hosszútávon reumatologusnál köt ki az ember,130km felett no dinamizmus.Ha....a francia autók futóművét,az Olasz desing és a precíz Japán motor technológiát összegyúrnák némi Saab biztonsági elemekkel valóságos remekmű lenne ez a jármű de a valóságban egy Ignis (vulkán)

Hibalista

- Jobb lengőkar porvédő halála miatt,toronycsapágyak cseréje mire rájöttek a portól bemaródott lengőkartól jött a zaj.Addig feszegették mig az ABS jeladó fogaskoszorút eltörték és úgy adták át az első lámpánál leizzadtam a fék érdekesen müködött.Vissza szervizbe némi huzavona után magam cseréltem a jeladót itt elszállt a bízalom maszekhoz viszem a járgányt.Jobb hátsó kerákcsapágy törés 55000km-nél. 92000 km nél a váltóból érdekes "kurtyogó hang ,olajcsere után csönd honol és lám a váltás kétujjassá vált??? Vezetési tapasztalataim.90km felett az étvágya megjön (Horvátország dugig pakolva +klíma 13,5l/100km)Üresen instabil telepakolva kerülöm az úthibákat elfogatható.Ha a csereciklusokat betartom kimegy a világból megbizható robbanékony ha nem hulladék benzint kap.Nekem bejött de már a Toyota és a KIa ceed felé tekintgetek.Oka gyenge kaszni unalmas beltér,kényelmetlen ülések,zörgő müanyagok töredező patentok,hangos menetzajok,erős szélben izzad a tenyerem ,hogy az úton tartsam.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki allegro (szerelő függő) Pontosak és barátságos stáb.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (4) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 42000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 50000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? ceed vagy Toyota Yaris
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)