A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GC 

Az ítélet értékelése
4,0(5 db)

NEHOGY IGNIST VEGYÉL!!!!

Szöveges ítélet

Ahogyan a címben írtam, nehogy ignis-t vegyél mert:
1. Iszákos
Nekem is megevett akár 6.6l-is(ez volt a legtöbb amit mértem még bejáratós korában) de mostanában (az elmúlt 100000km) nem evett 5.9 fölött igaz 5.2 alatt sem. Mondjuk nem hegyes vidéken élek (bár az erdélyi nyaraláskor is bőven 6 alatt evett) és városban is ritkán közlekedek. Szerintem a titok a váltó használata. Ha viszont ezzel akarod levetkőzni a kisebbségi suzuki-s komplexusodat akkor fizess a benzinkúton.
2. Billegős futómű
Tényleg meglepő egy ilyen "sportautótól" ,cserébe nem kell megijedni egy kis földút-tól, és nincs sok minden ami elromoljon (nekem pl. semmi az elmúlt 176 ezer alatt), a zoom-zoom érzést meg remélem megkapom a következő autómtól.
3. Igénytelen belső anyagok
Minden reggel amikor beülök addig kopogtatom a műszerfalat ameddig el nem kap a sírás. Azért többet várna az ember az akkori (2005) 2-3-ik legolcsóbb autótól. Az összeszerelés minősége botrányos, ha nem szedem ki a kesztyűtartóból az aprót meg a tetőcsomagtartó felszereléséhez szükséges szerszámokat úgy zörögnek, ha kiveszem akkor viszont semmi hang.
4. Ez már nem a régi megbízható Suzuki
Én is elköltöttem 18000ft-ot a 3 kötelező szervízre amíg garanciális volt az autó. Azóta mindent (olajcsere, fékbetét, féktárcsa csere) magam csinálok, mert minden ehhez szükséges célszerszámmal ( csillagvillás készlet, csavarhúzók) rendelkezem. Most mondjuk megingott a bizalmam, mert 6 év után leakartam tekerni a tetőantennát és letörtem.

Viccet félretéve, ez nem az az autó amibe szerelmes lesz az ember - bár ízlések és pofonok - ,de egy igazi megbízható igásló. Nagyon alacsony fenntartási költségű, elnyűhetetlen, rondaság. Idén amikor vittem műszaki vizsgára kintről hallottam ahogy a két szerelő beszélgetett:
- Hallod öcsém több mint 170 ezer van benne!
- Mennyi? Ne má!

Azoknak ajánlom akik nem az autóra akarják költeni a fizetésüket, gombokért hozzá lehet jutni, és ha valami mégis elromlana fillérekért lehet hozzá alkatrészt venni.
A fanyalgók, Suzuki fóbiások meg úgy is inkább ennyi pénzért vesznek egy 20-éves E36-ot. Jókat röhögök rajtuk mikor leesik az első hó.

Hibalista

- SEMMI. - Ja bocs, letörtem a tetőantennát.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Lipták Tápiószecső.Nem értenek hozzá, de legalább olcsó, udvarias és konstruktív.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 176000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző autója? mazda 323 Következő autója? mazda 6
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)