Néha szeretem, néha meg felgyújtanám.....
Szöveges ítélet
2 éves a járgány, 30.000 kilóméterrel. Eléggé vegyes érzelmeket táplálok a kocsi iránt, van amikor imádom, de van amikor a legszivesebben felgyújtanám!Véletlenül sem mondható kényelmesnek, az els? ülések ül?lapja rövid, folyamatosan az az érzése az embernek, hogy le fog csúszni róla, az oldaltartása nulla, kicsit nagyobb sebességnél kapaszkodni kell a kormányba, hogy le ne essen róla az ember. Az ülések egy id? után recsegnek, zizegnek, folyamatos koncertet adnak az össze m?anyag alkatrésszel karöltve. A szervízben csak ideiglenesen orvosolják, kés?bb ismét recseg, nyiszorog!
Az utas oldali légzsák fedele csörög a keszty?tartóval együtt. Aki nagyon érzékeny ezen hangokra azonnal felejtse el ezt a kocsit, és fusson ahogy csak bír. A futóm?...huhhh....egy rémálom. Folyamatosan üt a merev hátsó tengely, nem kicsit , nagyon nagyot, hepehupás úton a hátul utazók majdnem kifejelik a tet?t, a kocsi nagyokat billent az orrával.
A csomagtér világítást közvetlenül a kalaptartó felé helyezték, így este semmit sem látunk a csomagtérb?l, mert az eltakarja, teljes a sötétség, a kezét is eltörném annak a mérnöknek, aki ilyen elképeszt?en bamba helyre tette. Jaaaa, az ablaktörl? gumik min?sége elképeszt?en xar, azonnal cserélni kell, egyébként pattog, visít!
A motor alacsony fordulaton vérszegény, semmi nyomaték, viszont 4500-tól nagyon megindul, nagyon jól húz. Ezt imádom benne. Én már teljesen rászoktam a pörget?s stílusra, nem érdemes alacsony fordulaton váltogatni, csak er?lködik. Mindíg elvisz bárhová megyek, sohasem izgulok, hogy mikor jön el? valami elektromos, szoftveres gond, mint egy-két francia márkánál. Összeségében a motor nagyon jó, csendes, szerintem az az igazi er?ssége a kocsinak, a magas építés ellenére jól bírja a pályás menetet, én 160-at is kényelmesen utazok vele, nem er?lködik, nem kinlódik. Ja, és természetesen a magas üléshelyzet is kiváló az óriási szélvéd?vel. A piros m?szerfal világítás nagyon tetszik.
A gyári hangszórók felháborítóan rosszak, akár az ablaktörl?k, a leggagyibb piacos kínai cucc is lepipálja!!
A fényezés nagyon sérülékeny, a legenyhébb érintés is karcot hagy rajta.
Ja, és csak el?re szólok, hogy ÓRIÁSI anyagi bukta új Ignist venni, 1 milla minusz 1 év alatt garantált, legszívesebben sírnék, hogy hogy lehettem ilyen hülye, hogy újonnan vettem meg:((
A kocsi legbosszantóbb hibái az ülések, a futóm? és az apró de annál bosszantóbb spórolós igénytelen megoldások, viszont eddig nagyon megbízhatónak találtam , a motorja pörgetve nagyon jól húz, a dobozos forma belülr?l nagyon kellemes, jó kilátás.
Hibalista
- A motorháztet? nem volt megfel?en rögzítve, ülések állandóan recsegnek, nyikorognak, javíttattam, de újra el?jönnek a hangok egy id? után, egyszer?en borzalmasak az ülések!!
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Center
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagon R+ 1.3 | Következő autója? | nem tudom, de nem suzuki az biztos |
Ennyire szerette | (6) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
