Ne törd össze!
Szöveges ítélet
2007ben egy Ford Mondeo-ból ültem át az Ignisbe.....ma sem értem,hogy miért.
Az autót hetente kétszer használtam,de akkor dolgoztam vele,elég sokat mentem pályán is.
Nos.....rosszat nem tudok mondani,sosem hagyott cserben,de első héten beszaxxxxrt rajta a központi zár,garanciában csere.
Teltek múltak a hetek és a kilométerek,közben elég sokat vezettem egy másik autót,igazából összeszoktunk,de nem szerettem,ennek az autónak nincs lelke.
Közlök egy szomorú tényt,potosabban az elsőt.Akár elhiszi valaki,akár nem....ez az autó sokat fogyaszt.Hallom sok Suzukistól....az enyém 5.5-öt eszik, az enyém 6.2-őt.....hát persze....
Minden bizonnyal mindenkinek kevés a mobilszámlája,mindenkinek sok a fizetése,mindenkinek hatalmas a férfiassága,mindenkinek keveset eszik az Ignis...csak nekem nem.
Számszerűleg városban 9,országúton 7,5,autópályán állandó 140-150el 13!!!!!! liter.
No comment,nem kell elhinni,de szín igaz.
Majd 30.000 alatt szétpergett a műszerfal az autóban, a kilométer óra burkolata, a kesztyűtartó, az illesztések,minden.Elkezdett szorulni az ablak,minden kis idegesítő hiba ijött rajta.De nem foglalkoztam vele,mert az ignissel mentem havonta 1000 km-ert,adddig másik autóval 3000-et.
DE ITT következik a lényeg...
Gondolom nem árulok el nagy titkot,amikor a kedves Suzuki Ignis tulajdonosoknak és a leendő tulajdonosoknak elmondom: NE TÖRD ÖSSZE.
Idén január 2-án megcsúsztam a jeges úton kb 50-55 km/h-val,keresztbefordult az autó,és az út széli betonárokba fejjel beborultunk.Amikor fejreállt az autó,kb 30 km/h-val ment(hála a magas építésnek).
Suzuki Ignis saját súlya+30km/h=Totálkár.De úgy,hogy az A és a B oszlop ráhajlott a karosszériára,szó szerint minden elem összetört az autón,alig tudtam kiszállni.Belül is,pl az ülés kiszakadt a helyéről(akkor minek a biztonsági öv,ha nem rögzít semmihez......ja, a combommal kitörtem a kézifékkart:-s)
De amikor megláttam kívülről,egyet megfogadtam...soha,de soha még utas sem leszek Ignisben.Mi lett volna 90 km/h-nál?Direkt nem írtam nagy számot.
Persze ez egy saját vélemény.Csak nem érezném magam biztonságban
Hibalista
- Gyakorlatilag 30.000 kilométer alatt sem motorikusan,sem szerkezetileg(futómű,fék stb)nem romlott el semmi,viszont széthullott a belseje.
Ide hordtam szervizbe
Szabó Suzuki Kazincbarcika.Korrekt csapat,jó felszereltség, gyors, pontos munka.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 27000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Mondeo 1.8 GLX | Következő autója? | Mondeo 2.0 Ghia |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
