A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis glx ac cd 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ne törd össze!

Szöveges ítélet

2007ben egy Ford Mondeo-ból ültem át az Ignisbe.....ma sem értem,hogy miért.
Az autót hetente kétszer használtam,de akkor dolgoztam vele,elég sokat mentem pályán is.
Nos.....rosszat nem tudok mondani,sosem hagyott cserben,de első héten beszaxxxxrt rajta a központi zár,garanciában csere.
Teltek múltak a hetek és a kilométerek,közben elég sokat vezettem egy másik autót,igazából összeszoktunk,de nem szerettem,ennek az autónak nincs lelke.
Közlök egy szomorú tényt,potosabban az elsőt.Akár elhiszi valaki,akár nem....ez az autó sokat fogyaszt.Hallom sok Suzukistól....az enyém 5.5-öt eszik, az enyém 6.2-őt.....hát persze....
Minden bizonnyal mindenkinek kevés a mobilszámlája,mindenkinek sok a fizetése,mindenkinek hatalmas a férfiassága,mindenkinek keveset eszik az Ignis...csak nekem nem.
Számszerűleg városban 9,országúton 7,5,autópályán állandó 140-150el 13!!!!!! liter.
No comment,nem kell elhinni,de szín igaz.
Majd 30.000 alatt szétpergett a műszerfal az autóban, a kilométer óra burkolata, a kesztyűtartó, az illesztések,minden.Elkezdett szorulni az ablak,minden kis idegesítő hiba ijött rajta.De nem foglalkoztam vele,mert az ignissel mentem havonta 1000 km-ert,adddig másik autóval 3000-et.
DE ITT következik a lényeg...

Gondolom nem árulok el nagy titkot,amikor a kedves Suzuki Ignis tulajdonosoknak és a leendő tulajdonosoknak elmondom: NE TÖRD ÖSSZE.
Idén január 2-án megcsúsztam a jeges úton kb 50-55 km/h-val,keresztbefordult az autó,és az út széli betonárokba fejjel beborultunk.Amikor fejreállt az autó,kb 30 km/h-val ment(hála a magas építésnek).
Suzuki Ignis saját súlya+30km/h=Totálkár.De úgy,hogy az A és a B oszlop ráhajlott a karosszériára,szó szerint minden elem összetört az autón,alig tudtam kiszállni.Belül is,pl az ülés kiszakadt a helyéről(akkor minek a biztonsági öv,ha nem rögzít semmihez......ja, a combommal kitörtem a kézifékkart:-s)
De amikor megláttam kívülről,egyet megfogadtam...soha,de soha még utas sem leszek Ignisben.Mi lett volna 90 km/h-nál?Direkt nem írtam nagy számot.

Persze ez egy saját vélemény.Csak nem érezném magam biztonságban

Hibalista

- Gyakorlatilag 30.000 kilométer alatt sem motorikusan,sem szerkezetileg(futómű,fék stb)nem romlott el semmi,viszont széthullott a belseje.

Ide hordtam szervizbe

Szabó Suzuki Kazincbarcika.Korrekt csapat,jó felszereltség, gyors, pontos munka.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (2) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Mondeo 1.8 GLX Következő autója? Mondeo 2.0 Ghia
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)