Mr. Suzuki drága népautója a magyar balekoknak
Szöveges ítélet
A motorja elég sokat kibir, de csak egy-két személlyel. 4-5 főnél elveszti minden erejét. Én könnyűfémkerékkel és 200-as gumival használtam, igy már jobb a súlypont és az stabilitás.
Hibalista
- Körömnyi helyeken fizikai behatás nélkül lepattant a festék róla. Az ablaktölrőlapátok gumijai és az ajtók zsanérjánál a rossza anyagminőség miatt nyikorgás hallható. Nagyon erősen. Égő!!! A pótkerék főlé nem tudtak egy rohadt falapot betenni, a pótkerék tartja a csomagtartóban lévő holmik súlyát. A kárpit sérülékeny, koszolódós, nehezen takaritható.
- A sebváltóbomb elkopott. A kormányt egy éles kanyarodásnál körömmel felsértettem??? A magas és vékony gyári gumikkal billenékeny az autó. A gyári rádió jónak tünne, de talán a fos antenna miatt időnként elhallgat, időnként más jelet szed össze. A belső világitás nem kapcsolható le, csak az izzókivétel segit, de óvatosan mert már kicsi használat után is tűzforró. A kerékkulcs kicsi és rövid a szára. Nincs szeméttároló. A zárak rendszeres és kényszeres olajozást igényelnek, mert egyébként könnyen befagynak. A csomagtartó világítás röhej, nem jó semmire sem. A kalaptartót cipőfüző anyag tartja. Az osztottan dönthető hátsó ülés egy jól hangzó szó. Nem használható, mert az ülés ülőlapja fix, nem hajtható tovább. Előrehajtott állapotban nem használható pakolásra. A vonószem takaróajtaja (spoilernél) lötyög lejár. Több fémalkatrész rozsdásodik (pl.: ablaktörlő tengelyei)
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Treff
Értékelése: 4
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 28000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf | Következő autója? | Volkswagen |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
