A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Minek nevezzelek

Szöveges ítélet

Honnan indultam?
1999-Swift I
2004-Wagon R+
2007-Swift II.
2009-Renault Clio
2009-Grande Punto
2012-Ignis

Miután eluntam a Suzukis létet, gondoltam benevezek egy Renaultba, mert tetszik. Bár ne tettem volna, ha felsorolnám mi minden ment rajta tönkre, nem lenne vége a listának. Ezután sem adtam fel áteveztem a Fiat háza tájára, most Ctrl-v-vel ideírhatom ami a Clio után következik.

Hmmm, aztán gondolkodtam néztem az új Swiftet, de az ugyanolyan elcseszett kis csomagtartójú autó mint a Swift II, a Splash, az tágas(bár a csomagtartó ott is kicsi), jól kilátni belőle, de csak GS-ben éri meg megvenni, na de annyiért?
Most mi legyen? Többet nem akarok kocsira költeni, teljesen mind1 h új vagy használt, csak működjön végre.

Ignis.

Az sosem volt mert csúnya. Hátulról kimondottan tetszik, de elölről és oldalról botrány. Főleg fehérben, és műanyag dísztárcsákkal. Hát nekem most olyan van. GS-ben kerestem, ülésfűtéssel, de ezt dobta elém a gép, én meg lecsaptam rá.

Miután az autót ma már csak céleszköznek tekintem, h A-ból B-be elvigyen, igen alacsonyak az elvárásaim.
Ezeket az Ignis mind tudná is teljesíteni, ha tettek volna alá futóművet.
Nem is értem, a faceliftes, 2004-es, Wagon R+-om alatt ugyanez az első futómű volt, na de a hátsó... az nem ez. Ez csak az Ignis alatt van, egy botrány. Nem fekszi minimálisan sem a kanyart, 30-nál képes megcsúszni, teljesen mind1 milyen gumi van rajta.
Ha tesznek alá egy rendes futóművet és ne adj'Isten GS felszereltségben veszem meg, talán 10 évig is használnám. De így záros határ időn belül menni kell, pedig nem rossz autó.
Kényelmes(ez szubjektív), tágas, nekem mániám h ne a földön üljek, hanem vmi magasított szekéren, pedig 184 cm vagyok :)
Lassan eléri a 200 ezer kilométert, még eredeti a kuplung, a motorjának kutya baja (nyilván), csak olajcsere, fékcsere, olajcsere, fékcsere.

Persze a váltó az rossz, de ezt már megszoktam a Swift II mellett, így ez nem hoz különösebb izgalomba. Így az értékelésem sem lehet objektív, mert akinek ez nem evidens, nem ős Suzukis, az kiakad, ahogy én kiakadtam a Fiat hibáin, ami ős Fiatosoknál, csak egy vállrándítás.

Hibalista

- Hátsó ablakmosó csöve eltörött az ajtó átmenetben, típushiba. - Kiégett a vészvillogó égője, típushiba. - Rossz a váltó, típushiba. - Kezd meghalni a kuplung, eredeti, de ez így 200 ezer km környékén több mint normális. - Vmi nyekereg a toronycsapágyaknál, állítólag típushiba. - Nem műkösik a hátsó ablakfűtés, remélem csak kábeltörés.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelő, ért mindenféle autóhoz, egy független szervizben dolgozik.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 178000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Grande Punto Következő autója? Splash, S-Cross?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)