A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GL 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Miért is fizettem?

Szöveges ítélet

Sajnálni tudom azokat akiknek az Ignis komfort és menettulajdonságok szempotjából megfelel, nekik a 353-as Wartburg volt az álmaik autója... Apósé az autó, nem lehetett eltántorítani tőle, mert magyar termék és magas. Kb. ezzel az öszes előnyét össze is foglaltam.
A motorja alacsony fordszámon gyenge mint a harmat, 3000 felett kezd el menni, de akkor meg 8-8,5 liter alatt nem áll meg, ráadásul a hangja is megjön. Az ülés kényelmetlen, mint egy kakasülőn ülne az ember. A belső műanyag igazi NDK feelinget ad a kocsinak, 2 évesen is dől belőle a szag. A beszállás kifejezetten kényelmetlen, az ajtó csak kis szögben nyitható. A műszerfal vörös világítása sötétben kifejezeten idegesítő. próbálj vele 300 km-t menni sötétben, kifolynak a szemeid félúton. A rádiómagnó ergonomiailag nagyon rossz helyen van, teljesen elvonja az ember figyelmét a vezetésről. A csomagtartó a vicc kategóriája, a Polo-nak és a Punto-nak is jóval nagyobb., nem beszélve a sötétben rakodás örömeiről, amikor is a zseniálisan elhelyezett belső lámpa arra jó, hogy zavarja az ember szemét, csak éppen nem világít meg semmit sem.
A rükvercet a váltó nehezen veszi be, gyakran csak másodszorra sikerül berakni. Lehet, hogy van benne ABS, de nem sokat segít, a fék karakterisztikája idétlen. A 93 pacit nagyon eldugták benne a japánok, mert a 75 lovas Polo-nál nem gyorsul jobban, sőt emelkedőn a Polo simán rugalmasabban ugrik.
Az úttartás vicc, pattog az úton, sokszor azért lassítottam inkább, mert féltem, hogy valami baj lesz a szöcske üzemmódtól... persze sem az Astra-nál, sem a Polo-nál nem voltak ilyen érzéseim ugyanazon az útszakaszon.
A magas has relatív, mert a kerékfelfüggesztés és kormányösszekötők meg alacsonyan vannak, ami simán sérülhet rossz utakon. Az anyaga siralmas, vékony bádog, nem tudom, egy balesetnél mit fog védeni. 4 embernek már nem kényelmes, mert vagy a hátsó vagy mind a négy ember kényelmetlenül utazik. A tolatólámpa jelképes, szinte semmit nem világít meg.
A ventillátor 3-as fokozatban a Catrina hurrikánt utánozza persze csak hangerőben, cserében nem képes a teljes szélvédőt párátlanítani (bal oldali ablakszél párás marad, pont látómezőben balrakanyarodásnál).
Összegzésképpen: a létező legrosszabb választás az azonos kategóriában lévő autók közül, nem véletlenül olyan nagy az értékvesztése. Nem volt sikermodell külföldön, nem véletlnül.

Hibalista

- Generátor, töltésvisszajelző

Ide hordtam szervizbe

Buzuki B.csaba, majd magán szerelő

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2006
Kényelem (2) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 1000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? astra Következő autója? fiat marea vagy daewoo nubira
Ennyire szerette (3) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)