A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 VVT 

Az ítélet értékelése
3,0(2 db)

Mert megérdemlitek!

Szöveges ítélet

Egyből leszögezem: CÉGES! Magamnak soha nem vennék Suzuki-t! Sokan dícsérik, azok vagy alapvetően suzukisok(annak születtek, kívánom sose legyen jobb kocsijuk), vagy Ladából, Skodából, hasonlókból ültek át, azért tetszik nekik (volt Ladám, Favoritom, nem voltak rosszabbak és már akkor is fillérekbe kerültek).
Kasztni: Aki nem vak, látja, hogy egy vékony pléhdoboz. De komolyan, semmi anyag nincs benne, kong az egész, mint egy locsolókanna. Pattog, mint a szöcske, minden úthiba végfut keréktől a tetőig. Olyan, mintha az ember kartondobozba zárva gurulna az utcán. Süvít a szél, billeg az autó, azt hittem száguldok, lenézek és 70km/h! Suzuki... Nagyon, nagyon... Ez a járgány pont annyira komolytalan, mint a suzukis reklámok!
Motor: A reklám szerint nagyon megy. Kérdem én, mihez képest??? Hiába kiabálják, hogy 9x lóerő, az valahol a 6ezer körül lehet, én 60 lónál többet nem mondanék rá, sőt! Emlékszem gyerekkoromból sógorom 1.3-as(55LE) Kadettjére, az jobban ment. Szóval VVT mi? Lóerő sehol, nyomaték 0! És kis fogyasztás? Ez sem igaz! Többet eszik, mint egy ilyen kis gyenge motornak szabadna!
Kényelem: szinte fapados, de ez engem nem zavarna, nekem nem hiányzik belőle semmi,ehhez a sivár műhangulathoz nem illik kényeztetés. Szinte luxusnak érezném a belső kapaszkodókat is. Viszont az ülés ipari hulladék! Fél óra után fáj a térdem, hátam! Sehol nem tart semmit! Amúgy elöl el lehet férni, hátul már nem rózsás a helyzet, a csomagtartó meg egyenesen vicc! A műanyagok minőségét orosz vagy francia autókhoz tudnám hasonlítani. Már most nyekereg itt-ott. Amúgy szerintem műanyag az egész váltó meg a kuplung is. Érdekes érzés, amikor a fűtőventillátor bekapcsolásakor falevelek repülnek be a szellőző nyílásokon. Bár ez inkább előny, olyan hangulatos!
Végeredmény: akinek EZ kell, vegye, én nem beszélem le róla, megérdemli! De ez csak egy kocsi, NEM AUTÓ! Hiába mondja valaki, hogy jobbra nincs pénze! Ez hülyeség! 2milla fölött van az alap, 3milláért már van benne ez-az! És mire a hitel lejár, két forintot nem ér az egész (előtte sem)! Ennyi pénzért jól felszerelt pár éves használtautókat lehet kapni akár két kategóriával feljebb is! Új autó?! Ebben nincs újautó feeling! Semmilyen feeling nincs!
Végezetül néhány pozitívum: Rossz úton jól jön a relatív nagy hasmagasság. És megbízható, nem szervízigényes autó. Ennyi, ennél több előnyös tulajdonságot orosz vallatótisztek sem tudnának kiszedni belőlem!

Hibalista

- Semmi, nincs vele gond.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Astra Következő autója? Hát nem Suzuki, az biztos!!!
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)