Meglátni, megszeretni, megvenni, használni
Szöveges ítélet
Mivel csak 3 hete van meg, lehet, hogy sokan elfogultnak hisznek; ez azonban nem igaz, több autótípust vezettem tartósan, a legtöbb új volt.
Szóval Nócikát a BANK visszavette:-( Én meg észre:-))) Megvettem, és akármit is írtok róla, nem bántam meg. Jó, jó, meglepett, hogy mennyire tud pattogni az úton, de meg lehet szokni ezt is. Hogy mennyire érzékeny az oldalszélre? Aki vezetett már 2000-es évjáratú Corollát erős oldalszélben az M7 új szakaszán, az azt mondja semennyire. Mindkettőt erős, folyamatos oldalszélben terelgettem a Balcsi déli partján a főváros felé és a Corollával 100-nál leizzadtam rendesen, míg a magas és keskeny Ignis csak ment és ment rendületlenül.
Azt olvastam, hogy Opeles kapcsolók nem valók ebbe az autóba; mi a baj azzal, ami bevált, és a Bakony művek 2019-ig raktárról tud vele szolgálni? A belsőtér világítás kapcsolásának módja maga a vicc. Aki ezt kitalálta, valószínűleg mindig sofőrrel vezettet, az autósokat pedig le-, vagy hülyének nézi.
Az eddigi egyetlen csalódásom a kisméretű üzemanyagtank volt; ebben az országban nem szívesen tankolok általam nem ismert kútnál.
Eddig jobbára hosszútávra használtam, fantasztikus érzés, amikor a nagyarcú egynégyes golfost lezavarom az útról, vagy az egyhatos astrást lebeszélem a kekeckedésről egy apró gázfröccsel.
Egy teszt írója kifogásolja, hogy 100-nál 3000-ret pörög a motor. Mi ezzel a baj? Az 1.6 Ford Fusion ugyanennyit pörög, pedig az erősebb is, igaz nehezebb is. Én nem érzem hangosnak ennél a tempónál. Szerintem inkább az az oka a 70-80-nal döcögő Igniseknek, amiért az én Nócikámat a BANK elvette az előző gazdájától: fillérre kiszámolt törlesztőrészlet és benzinköltség, inkább attól az élménytől fosztják meg magukat, amire ez az autó való: a vezetés élménye. Persze csak jó úton. Rossz úton egy kisebb borda képes a szemközti sávba dobni a gyanútlan vezetőt, de ez kisebb rutinnal kiküszöbölhető.
Egyszóval aki tesztel többféle többmilliós autót, annak ez a járgány nem valami nagy élmény. Viszont a legtöbbünknek ez az autó az, aminek lennie kell: kb 2 millió forintért olyan autót kapunk, amit más emblémával jóval drágábban próbálnának nekünk eladni (észrevettétek már a sok tervezési hasonlóságot a Fusion és az Ignis között). Szóval azt kérem a tisztelt tesztelőktől, tesztíróktól, hogy szerencsétlen Ignist ne a Jaguar XK-val, vagy BMW 1-el, esetleg az Audi TT-vel hasonlítsa össze! Ne várjunk tőle prémiumminőséget sem anyagokban, sem komfortban, hiszen nem azért fizettünk. De amit kapunk érte: megbízható igásló, alacsony fenntartási költségekkel. Afféle korunk Trabantja
Hibalista
- eddig semmi
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Autójavító Nagykanizsa
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 16200 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2400 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Cinquecento | Következő autója? | Mindegy csak Suzuki legyen |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
