A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mégiscsak igazi Suzuki

Szöveges ítélet

Előrebocsátom, hogy jónéhány más márkához és típushoz is volt már szerencsénk hosszabb rövidebb időtartamban.

Kb. 3-4 hónaposan:
2005 nyarán vettük. Előtte 1999-es, 3 ajtós Swiftünk volt, visszaemlékezve az egy kicsit precízebben összerakottnak tűnik. Az Ignis ugyan erősebb és végsebességre gyorsabb is, mégis lomhábbnak érzem, gyanítom a VVT miatt. Remek érzés magasabban ülni, de kellemetlenül nincs oldaltartása az ülésnek, és hát nyikorog egy kicsit. Kár, hogy nem állítható a kormány (legalább fel-le), nincs lábtartó a kuplung mellett, és tényleg közel vannak a pedálok. Nem lenne rossz, ha a hátsó ülések korszerűbben lennének lehajthatók, úgy, hogy az új tér magassága megegyezzen a csomagtartóéval (amit - ha már amúgy hozzáhegesztettek a WagonR alaphoz - készíthettek volna még 10-15 cm-rel mélyebbre). A futómű tényleg ´sportos´ egy kicsit, de ennyi merevség elviselhető, bár erre tél után visszatérnék. Ami biztos, kellemes meglepetés a menetstabilitás: az M7-esen nem lehett érezni a Swiftben még itt-ott érezhető/hallható huppanásokat, oldalszélben is nagyon jól viselkedett, és 150 felett sem kellett szorongatnom a kormányt, hasmagasság ide vagy oda. További kiemelt dícséretet érdemel a fék és az ABS, utóbbi áldásos közreműködésére - egy igen meredek utcán - volt már szükség, és köszönöm, azóta is sértetlenül vagyunk egyben... :)

Meg vagyok/vagyunk elégedve az autóval, használható, igénytelen és megy rendesen. Ha a jelzett ´hiányosságokat´ (ebbe most a hosszabb autó/nagyobb csomagtér nem értend? bele) egy újabb kiadásban a gyár javítaná, egy gyors autócserét megérné összehozni. Addig egy lábtartóbeépítés, egy üléstámla-(fel)javítás, és egy abroncs+gumicsere esetleg kinéz, ha árában is érdemes.

Két év után:
Mégiscsak igazi Suzuki: legyen benne benzin és ellenőrizd a guminyomást, és autózz... A motor viselkedése 3000 km után elkezdett változni, és kb. 5000 km után ´érett be´, azaz: bár erről senki sem volt hajlandó érdemben nyilatkozni, de úgy vettem észre, a vezérlés igencsak figyelembe vette a ´bejáratós időszakot´, mire ´mindent´ megengedett. A futóművet is meg lehetett szokni. A ´lányok´ járnak lovagolni, és földúton vagy murvás, kátyús úton sem kell félteni, sem szárazon, sem vizes vagy latyakos időben. Így utólag azt mondom, a hazai utakra jó választás volt, annál is inkább, mert a szervíz tájékoztatása szerint nem Ignis futómű javításából élnek meg. Téli gumit 175-öst tudtam rá venni, és az a véleményem, hogy jobb a szélesebb gumi, érezhetően stabilabb az autó, mint a 165-ös gyárival. Ha lenne rá keretünk, nagyon megérné a toronymerevítés és a gátlócsere is, de ha nem, hát nem...
Úgy tudom, hamarosan leállnak a gyártással, amit nagyon sajnálok. Az SX4 ár/érték/feeling arányban az Ignis közelébe sem jön, hacsak nem adják az 1,9-es dízelt minimum +200 literrel nagyobb csomagtartóval 3 millió HUF alatt. :)

Hibalista

- A bal első ülés még mindig nyöszörög, ablaktörlő lapátokat kellett cserélni (összár: megáll 3500,- HUF alatt); kalaptartó jobboldali zsinór műanyag füle eltört -- röviden csupa ´nagyértékű´ hiba... :D

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Ilosfai, Pécs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift GLX Következő autója? bár lenne ilyen: ráncfelvarrt Ignis
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)