A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható igavonó

Szöveges ítélet

Sziasztok!

Mivel már elég régóta nálam van, talán tudok hiteles lenni :-)
Anno tetszett a magas felépítménye, ma már inkább nyűg, autópályán nagy légellenállás és a rövid váltó meghozza a maga 7.5-8l-es gyümölcsét. Manapság már különféle zajok kakofóniája hallható benne, különösen zavaró a kipufogó felől jövő hangos rezonancia alacsony fordulaton. Kezdettől fogva gyengének találtam a klímáját (másod autónak beszerzett használt Liana nagyságrendekkel jobban hűtött).
Viszont elpusztíthatatlan a motor, úgy tűnik a váltó is, bár elég régóta fütyül 5-ben. Eddig nem volt komoly baja, most megyek egy első futómű javításra (kopog, kotyog valami benne) meg egy jobbos külső féltengely cserére. Lehet a balos is megy, majd kiderül mit mondanak. Az alkatrész árai nevetségesek, a fogyasztása ha ésszel hajtjuk elviselhető. Főleg országúton járok vele, így 5.7-6.5 között megállt. A kényelméről nem írok, az nem nagyon van neki. A csomagtartó az új suzuki modellek fényében tágasnak mondható, a nagy ajtón jól pakolható, előrehajtott ülésekkel már sok minden hazacipelhető vele. Az úton hajlamos dülöngélni, a hátulja kanyarban kipattogni, de nem vészes. Most a 10. év hajnalán gondolkodtam egy upgrade-en, de végül inkább javíttatok, ennek ismerem az előző gazdáját :-).

Ha megvan a szerviz, upgradelek.

2013.08.22
Megvolt a szervizlátogatás. Sajnos nem teljes a siker, mivel a futómű kopogást elállító alkatrész (toronycsapágy szilent) nem volt polcon, így újra megyek, de sebaj.
Meglett viszont a fékfolyadék csere és a fagyálló csere. Azt mondták ez a fagyálló 12évig maradhat. Nah, ezzel se lesz több gond. Megoldódott a hátulról jövő erős rezonáns hang misztikuma: a hátsó dob feletti hővédő lemez egyik rögzítési pontja korrózió áldozata lett, így hozzáér a dobhoz bizonyos fordulatszámon. Hál Istennek, nem kell dobot cserélni.

Hibalista

- Bal napellenző 2x - Leszakadt az akku testkábele - Hátsóajtó központizár vezeték törés - Mindkét hátsó kerékcsapágy -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (4) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 320000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Swift 1.3 I. Következő autója? Talán az új S Cross
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)