A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható haver

Szöveges ítélet

Mikor a gyár küldött prospektust rögtön beleszerettem. Meg is bolondultam volna, ha nem veszek egy ilyet. A marketing szöveget szó szerint idézem a prospektusból:"Hiroyuki Morita a suzuki fejlesztő mérnöke:A felfüggesztés és lengéscsillapítás finomhangolásakor többször is elutaztunk Európába, hogy az ottani útviszonyknak megfelelő vezetési és utazási komfortot nyújtsuk az Ignis minden leendő utasának. A Macpherson-tipusú első felfüggesztés beépített rázkódáscsökkentő berendezést és olyan visszapattanó rúgókat tartalmaz, amelyek göröngyös úton is élvezetessé teszik a vezetést. A Suzuki által kidolgozott, hátul alkalmazott merev tengelyes, három ponton felfüggesztett tekercsrúgós lengéscsillapítás hatékonyan javítja a jármű stabilitását." Na ezt a dumát megettem. A stabilitással nincsen semmi baj. Csak azt nem tudom, hogy melyik országban járt Európában tanulmány úton a mérnök úr -Spanyolország Kanári szigetek esetleg, egy kis nyaralás netán-? Biztosan nem Magyarországon, ahol ezt az autót gyártják. Budapestet meg egyenesen elkerülte. Egy apró bukkanón olyat üt, hogy azt hiszem, szétszakad az egész autó, szinte pattanó hangot hallat a kasztni. Persze, kutya baja sincsen. Az ülésekben meg sem érzi az ember. A futómű egyenesen botrányos... Hátul, viszont meglepően kényelmes, 2 nagydarab embernek nagy távolságokra is remek. A VVT motor nem rossz, dinamikus, erős. Sokat utazok hosszútávon az anyósülésben. 183 cm-mel, a térdem beütöm az első konzol oldalába. Egyébként igénytelen, semmi baja nincsen. A fogyasztása megfelelő. Hosszútávon 100 km/ó tempóval 5,5 l . Nagyon remélem, hogy nem is lesz továbbra sem gond vele. Azt azért szeretem benne, hogy soha nem gondolok arra, hogy nem indul be. Bármikor el merek menni vele többezer km-es útra is, mindenféle előzetes átvizsgálás nélkül. Gond nélkül megjártam vele Görögország, Románia, Bulgária útjait, több alkalommal. Ez viszont, nagyon nagyon komoly erénye a típusnak. Ezért fogom ismét ezt a márkát választani.
A műszaki vizsgára, még le sem mostam.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Diósgyör teljesen rendben van

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2003
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 77000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1,3 GS Következő autója? valamilyen Suzuki
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)