A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GLX 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható családi autó

Szöveges ítélet

A Suzuki Ignis egy megbízható kis autó. Erős motorja (93 ló, 118 Nm nyomaték) magasabb fordulaton (4000+) húzza az egy tonnás kasztnit rendesen, de normális vezetési stílussal (1500-3000-es fordulaton) is megfelelő gyorsulást hoz az autó. A kényelme nem az igazi: az egyik térdemet a műszerfal alja nyomja, a másikat a centrálzár és az ablakemelők kapcsolóinak kis akármije. A kormányoszlop állítóját nem sikerült megtalálnom (pedig kerestem), az ülésmagasság állításnak nem nevezném, amit az Ignis tud, a fejtámla kényelmetlenül hátul van, a könyökölőn csak a könyököm nem fér el. A kormány könnyű (bár a dudát túl könnyű megszólaltani), a váltó nem. Akad, kattog, recseg, stb. De pontos. A rükverc szériahibás, de nekem kettőből háromba, és ötből négybe is megakad időnként. Dühítő. Arról nem beszélve, hogy a rükvercet is néha úgy veszi be, mintha közben félig nyomnám a kuplungot. A kézifék bovdenje nagyon kilazult, két év használat után 13 (!) kattanásig húzható be. (annyi baj legyen.) A hangszigetelés lehetne jobb is, 110-es tempónál már emelt hangon kell beszélgetni az autóban. Nem is ez a baj, hanem az, hogy a hátsó tengely merevsége nemhogy csökkenti, de erősíti az autó rázkódását. Nagyobb sebességnél rosszabb úton hánytatásra tökéletes. Aprózódott úton emelkedőn pedig érezhetően lecsökken a menetbiztonság. A magas építés (és a merev hátsó tengely) miatt kanyarokban rosszul viselkedik, nagyon kúszik kifelé. A belső tér tágas, négy embernek tökéletes, talán ötnek is hosszabb távon, kivéve a hátsó ülés középen utazóját.
Összességében egy fürge, jó, szerethető és nagyon megbízható autó.

Hibalista

- A károsanyag-kibocsátást szabályozó elektronika lámpája időnként (tankolás után) kigyullad, majd később (következő tankolás után) elalszik.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Szabolcs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 23000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Swift 1.0 Gl Következő autója? Opel Astra II. Classic
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)