Majdnem túlélte a túlélhetetlent
Szöveges ítélet
2 év alatt 120 000Km.-t menetem vele. Ablak és ajtó beázását sikerült megszüntetni. 10e.-s szervíz ciklus idegesítően kevés. Fogyasztása 130-140-nél 6.5L csak megállni nem lehet vele. Első tornyok 20 000Km.-től nyikorognak. Fékbetétek 100 000.-nél csere. 110 000Km.-nél a generátor francia kuplungja csere.120 000Km.-nél kerék csapágyak hátul csere. Olaj nyomás gomba és szivattyu csere. Az eddig leírtak elég ijesztőek, de szervizt és szerelőt csak az 1000Km.-s és 10 000Km.-s ciklusnál és az említett szereléseknél látott.Olajcsere:10 000, 35 000,65 000,110 000.Km. futás után volt.
Vadászatra használva téli gumikkal mindenhol elment ahol nem ért le a karter ( de mindenhol megpróbáltuk,a karteren tökéletessen látszik is). Csomagtér kicsi.
A jó vélemények:kicsi városi és terep autó, igénytelen, strapa bíró, olcsó üzemeltetés ha nem viszed gar. szervízbe, relatíve könnyű a súlya ezért egyszerűen kihúzható a sárból és hóból. Városban jó a padka és járda járó képessége. Luxus érzetet nem nyújt, de mindenapi használatra tökéletes. Most szervizben pihen, de hamarossan folytatjuk!!! Bátran ajánlom azoknak akik szeretik az atójukat "használni" nem simogatni.
120000km-nél Turbó csere gyári 125000e.(azóta rendessen cserélem az olajat) Légtömeg mérő kütyü 20-25 e. + szerelés. Sikerült jó szerelőt találnom azóta semmi gondom nincs vele, csak hajtom.
195000km-nél műszaki.Cserélve:féktárcsák,betétek,pofák,első torony műanyag kütyüi (800Ft),jobb hátsó lengőkar a szimering miatt(csak egyben cserélhető).A hibák javarésze nekem köszönhető (kivétel: torony ropogás és generátor kuplung).Nagyon strapa bíró és megbízható. Fogyasztása beállt 4,5-5 L.
Hibalista
- Hátsó kerékcsapágy
- generátor kuplungja (francia)
- hűtő víz jelző óra
- olaj nyomás gomba
- olajszivattyu
- ablaknál és az ajtónál beázott
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző autója? | 1.3 Ignis | Következő autója? | Diesel Ignis nagyobb csomag térel |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |
