Majdnem All Season Explorer:)
Szöveges ítélet
Ez az autó egy bemutató autó volt, ezért 3,2 millió helyett csak 2,6 millió volt, ami a teljes felszereltségért nagyon jó:) Kb. 70km volt benne, de a szabadban volt majdem egy évig.
Beltér:
Müanyag de egész türhető, a műszerfal szerintem nagyon eltalálták, mikor mutattam képeket többen azt hitték egy BMW belteréből vannak.
Az ülések baromi kényelmetlenek, ez igaz, de el lehet férni az ignisben.
Forma:
Vidám, de egyben sportos, nekem például bejön, hogy az eleje lekerekített a hátulja pedig szögletesebb.
Hajtáslánc
1.5 vvt Dohc( Dupla Felső Vezérműtengelyes) motor van benne, ami igazi japán műremek, 99le, 133nm-es nyomaték repíti az 1070kg-os kasztnit, sportosnak számító 10s alatt fel lehet kergetni 100ig. A változó szelepvezérlésnek köszönhetően 4000 ford./p alatt vérszegény, de felette megtáltosodik. A gázadásra gyorsan reagál, nem úgy mint például Az Astra II Classic 1.4 twinport motorja, ami szörnyű lassú.
A kuplung elég kemény, de nekem tetszik, hirtelen fog, tehát aki életébe nem vezetett ilyet annak nehézséget okozhat.
Váltó kicsit kopogós, viszont gyorsan, pontosan lehet vele váltani.
Futómű:
Nagyon kemény, sajnos hajlamos a pattogásra, de kanyarban nem dölöngél, stabil. Magyar utak + Suzuki Ignis rugozása = Rémálom!
Nem tapasztja oda a kerekeket az úthoz, tehát kikanyarodva kilőni vad kerékprörgés nélkül lehetetlen.
Fékek:
Blokkolásgátló és elektronikus fékerőelosztó, ami nagyon jól végzi a dolgát, hamar meg lehet vele állni vizes úton is, nem csúszkál, csak 14km/h alatt mert ilyenkor kikapcsol.
Hangcucc:
Na ez fájó pont az autóval kapcsolatban mert nagyon sz"r. Neves gyártó de mégis kacat. Kár érte.
Összeségében megéri az árát bárkinek merem ajánlani!
Én szeretem, főleg mert a sajátom és ezen tanultam meg vezetni.
Hibalista
- Generátor kábelcsere, gariba megvolt.
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Sopron
Nem centrirozták ki a téligumit, mikor feltették.
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 70 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | clio 1.4 | Következő autója? | Impreza WRX Sti:P |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
