A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1.5 VVT GS 2WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem All Season Explorer:)

Szöveges ítélet

Ez az autó egy bemutató autó volt, ezért 3,2 millió helyett csak 2,6 millió volt, ami a teljes felszereltségért nagyon jó:) Kb. 70km volt benne, de a szabadban volt majdem egy évig.
Beltér:
Müanyag de egész türhető, a műszerfal szerintem nagyon eltalálták, mikor mutattam képeket többen azt hitték egy BMW belteréből vannak.
Az ülések baromi kényelmetlenek, ez igaz, de el lehet férni az ignisben.
Forma:
Vidám, de egyben sportos, nekem például bejön, hogy az eleje lekerekített a hátulja pedig szögletesebb.
Hajtáslánc
1.5 vvt Dohc( Dupla Felső Vezérműtengelyes) motor van benne, ami igazi japán műremek, 99le, 133nm-es nyomaték repíti az 1070kg-os kasztnit, sportosnak számító 10s alatt fel lehet kergetni 100ig. A változó szelepvezérlésnek köszönhetően 4000 ford./p alatt vérszegény, de felette megtáltosodik. A gázadásra gyorsan reagál, nem úgy mint például Az Astra II Classic 1.4 twinport motorja, ami szörnyű lassú.
A kuplung elég kemény, de nekem tetszik, hirtelen fog, tehát aki életébe nem vezetett ilyet annak nehézséget okozhat.
Váltó kicsit kopogós, viszont gyorsan, pontosan lehet vele váltani.
Futómű:
Nagyon kemény, sajnos hajlamos a pattogásra, de kanyarban nem dölöngél, stabil. Magyar utak + Suzuki Ignis rugozása = Rémálom!
Nem tapasztja oda a kerekeket az úthoz, tehát kikanyarodva kilőni vad kerékprörgés nélkül lehetetlen.
Fékek:
Blokkolásgátló és elektronikus fékerőelosztó, ami nagyon jól végzi a dolgát, hamar meg lehet vele állni vizes úton is, nem csúszkál, csak 14km/h alatt mert ilyenkor kikapcsol.
Hangcucc:
Na ez fájó pont az autóval kapcsolatban mert nagyon sz"r. Neves gyártó de mégis kacat. Kár érte.
Összeségében megéri az árát bárkinek merem ajánlani!
Én szeretem, főleg mert a sajátom és ezen tanultam meg vezetni.

Hibalista

- Generátor kábelcsere, gariba megvolt.

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Sopron
Nem centrirozták ki a téligumit, mikor feltették.

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 70
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? clio 1.4 Következő autója? Impreza WRX Sti:P
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)