A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GS Plusz  

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Közlekedési eszköz, nem több, annak elmegy

Szöveges ítélet

Összességében szeretem, még most is megvan, de objektíven próbálom értékelni.
Előnyei: Elég pörgős, erős motor, bár elsősorban terheletlenül. A teljesítménye a kategóriájában tényleg kiemelkedő. Méreténél és kategórájánál nagyobbnak tűnik, nekem tetszik. A beltér egész jó méretű, a műszerfal kifejezetten szép, különösen este. Tele van hasznos tárolórekeszekkel. Magas felszereltségű. (Igaz, a nagy értékvesztés miatt de) jó áron jutottam hozzá.
Sokan a stabilitást szidják, ezzel nekem nincs bajom, egyszerűen sportos hatásúnak érzem. A váltó pontos, szintén sportos. A motorhoz szétbontás nélkül hozzá lehet férni, mert nincsenek rajta felesleges díszburkolatok. Sajnos volt vele egy koccanásom az én hibámból, ahol csak a rendszámtábla hajlott meg, a védtelen partner drága autójának lökhárítója és hátfala teljesen összetört. Én a kasztni gyengeségére tapasztalatból nem panaszkodok.

Hátrányok, elsősorban apróságok: Valami szinte mindig zörök vagy recseg benne. Ez idegesít legjobban. Az ablaktörlő lapátok 120-nál már nem törölnek rendesen (elemelkednek a légörvénytől), és egyébként vagy berreg, vagy nyikorog, vagy csíkot húz. A hátsó ablaktörlőt nevezhetjük dísznek, haszna nem sok van. A kesztyűtartó előlapja érthetetlenül elvetemedett (terhelés nélkül), és így kissé kiáll a műszerfal síkjából. A legtöbb ignisnél hasonlót látok. A rádió vétele minősíthetetlenül gyenge, városon kívül alig fog valamit. A hangzása csak egyszerűen nem jó. Az ajtók zsanérjait valamivel rendszeresen kenni kell, mert egy idő után nyikorognak nyitáskor. A hátsó futómű döccenőnél mindent az ember agyába irányít, tompítatlanul. A csomagtartója kicsi, de ezt láthatja mindenki vásárlás előtt, ez nem meglepi, nem kéne negatívumként említeni. Ahol nyomaték kellene, ott eléggé elfogy a motor ereje, főleg 4 személlyel, de ettől függetenül a motorja a legnagyobb erőssége. A gyári Continental gumi csak szárazon jó, szerintem esőben életveszélyes a fékezés ABS ide vagy oda (ez talán nem a suzuki hibája). A váltógomb bőr, de hamar lekopott, ragadós tapintása lett. A km óra csal, legalább 5%-al többet mutat, melynek talán az az oka, hogy sűrűbben járjunk az amúgy is sűrű hivatalos szervízre. Ha így van, akkor nagyon szánalmas, kicsinyes húzás. Itt jelezném, hogy pollenszűrőnek megfelelő helye van, de szűrő gyárilag nincs benne. Nem szép dolog 2e Ft-ot így spórolni.
És ami a lényeg: kifejezetten magas fogyasztás. Városban 8-8,5 erőltetés nélkül, autópályán 130 körül 7,5 alá nem megy. Igaz, télen ülésfűtés, nyáron klíma gyakran szokott menni, de szerintem akkor is sok, gazdaságosnak nem mondanám.

Összességében azért elégedett vagyok vele, amit fizettem érte, azért jobbat tényleg nem kaptam volna. Kb. erre számítottam, nem bántam meg, de nem is lettem tőle "szerelmes". Ha újan vettem volna, 3 millió körül, biztosan nem ezt mondanám. Ettől függetlenül megértem aki nem szereti.
Ha nem lett volna a pedálbeesés, aminek drága főfékhenger csere lett a vége (talán lehet hogy feleslegesen), akkor megbízhatónak mondanám.

Hibalista

- Normál kopás (45.000-nél első fékbetét és féktárcsa csere. Ez utóbbi számomra érthetetlen, szerintem átvertek).
-
- 50.000-nél főfékhenger csere, mert a pedál egyszer csak "beesett" egy hirtelen, erős fékezés után. Miután visszaállt normál állapotba, a szervíz nem volt képes a hiba okát megmondani, így a biztonság kedvéért főfékhenger csere lett a vége, állítólag más nem okozhatta.
-
- Annak ellenére, hogy a vonóhorogra is vizsgáztatva van, a gyári vonóhorog gyárilag rosszul volt bekötve, újra kellett forrasztgatni a vezetékeket.
-
- Az ablaktörlő rendszer gyárilag sem túl jó, az enyém meg még problémázik is. A spriccelő össze-vissza nyomja, ráadásul ha az első szélvédőt lövöm, hátul is csordogál a víz. A lapátokat 2x cseréltem, többet nem fogom, sosem fog jól törölni.

Ide hordtam szervizbe

Limuzin autóház Debrecen, éppen olyan pitiáner lenyúlós hely, mint az összes többi, csak nem bunkók.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)