Kívül szép, de belül...
Szöveges ítélet
Hibalista
- Rossz:
- 2004 októberében vettük a gyári új Ignist. Eleinte a 4. helyett tolatásba kapcsoltam, de id?vel megtaláltam a 4. sebességet is. Elinduláskor viszont nem tudom tolatásba tenni, csak második, harmadik próbálkozásra, akkor is kerreg a sebváltó, teljesen benyomott kuplungnál is.
- A fékbetétei hamar kopnak, többször megreszelték, de mivel ez nem garanciás (?), nem cserélték ki. Jelenleg is nyikorog, ha fékezek. Javasolták, hogy vegyek új betéteket. A kéziféket utána kellett állítani, nem azt írták, hogy önbeálló a fék?
- A hátsó (ötödik) ajtóból zörgések hallatszottak, mintha benne hagytak volna egy szerszámot. Sokadszori vizsgálatra kiderült, hogy egy csavart kellett meghúzni (?)
- Most a télen nem tudom kinyitni a vezet? oldali ajtót, mert befagy a zár.
- Nagy nehézség az 1.3 benzinesben, hogy vizes kézzel nem tudom kinyitni a bal, illetve a hátsó ajtókat a velem utazóknak. Kizárólag valami ragadós anyaggal kell megfogni az ajtónyitókat bel?lr?l, hogy azokat ki tudjam nyitni. (Nincs központi zár)
- A fekv?rend?rön áthaladva azt hiszem, hogy leszakad a futóm?, vagy kiesik a kerék. De rájöttem. Nem lassítani kell, hanem gyorsítani, így hamarabb elmúlik ez a rémes élmény, amit talán más autós észre sem vesz.
- Pakolni nehéz bele, vagy talán megszoktam az el?z? Wagon+ csomagterét. Mivel nincs benne rádió, teljesen fölöslegesnek tartom a hátsó hangszók beépítésére szolgáló boxokat. Helyette inkább pakolnék bele. A kemény kalaptartó sok mindent elbír, üresen viszont rendkívül zörög.
- Beszállásnál teljesen hátra kell tolnom a vezet? oldali ülést, egyébként bokatör? mutatvány a pedálokhoz helyezni a lábamat. Kiszálláskor viszont rendszerint belerúgok az oldalajtóból kiálló er?s m?anyag pohártartóba, mivel az ajtónyílást kinyitás után rendkívül lesz?kíti.
- Tolatáskor a mögöttem jöv? nemigen látja a tolatásjelz?t, mivel annyira alacsonyan van, így fordult el?, hogy a parkolóba való beállás során nekem jöttek. Tolatásnál sok a holttér, az ember csak emlékezetb?l tolat. A hátsó ülést csak akkor lehet lehajtani, ha a fejtámasz teljesen vissza van nyomva. Normál helyzetben viszont ha a hátsó középs? fejtámasz fel van húzva, nem lehet kilátni a bels? visszapillantó tükörb?l. Apropó hátsó ülés. A biztonsági övet sohasem tudom hova kell bekötni, általában ráülök a bekapcsoló gombjára, és hiába keresem.
- Ha nincs bekapcsolva, huppanókon akkorát üt a csatt a bels? kárpitra, mintha harkály lenne.
- Apropó biztonsági öv és gyermekzár. Anyósomat majdnem megfojtotta a biztonsági öv. Mivel elég testes, túlhúzta a végponton és bekapcsolódott az Isofix rögzítés. Innent?l kezdve minden huppanó után egyet szorított az öv szegény anyósomon, a végén már nem kapott leveg?t.
- Jó: Formás kis terepjárónak néz ki, igaz nem az. Jól gyorsul, 160-nál még el?zni is lehet vele. Nem annyira borulékony, mint az el?dje (Wagon). Kanyarodni is könnyen lehet vele, a beépített szervókormánynak köszönhet?en.
-
- Összegzés: Wagon jobban tetszett.
-
Ide hordtam szervizbe
Vitai Márkaszervíz Tatabánya
Géringer Márkaszervíz Komárom
A szervízeken látszik, hogy csak eladni akarják az autót, javítani nem!
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Wagon 1.0 | Következő autója? | Nagyobbat, amibe beleférek |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
