A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Suzuki » Ignis (2003)

Ignis 1,3 GC 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kívül szép, de belül...

Szöveges ítélet

Hibalista

- Rossz:
- 2004 októberében vettük a gyári új Ignist. Eleinte a 4. helyett tolatásba kapcsoltam, de id?vel megtaláltam a 4. sebességet is. Elinduláskor viszont nem tudom tolatásba tenni, csak második, harmadik próbálkozásra, akkor is kerreg a sebváltó, teljesen benyomott kuplungnál is.
- A fékbetétei hamar kopnak, többször megreszelték, de mivel ez nem garanciás (?), nem cserélték ki. Jelenleg is nyikorog, ha fékezek. Javasolták, hogy vegyek új betéteket. A kéziféket utána kellett állítani, nem azt írták, hogy önbeálló a fék?
- A hátsó (ötödik) ajtóból zörgések hallatszottak, mintha benne hagytak volna egy szerszámot. Sokadszori vizsgálatra kiderült, hogy egy csavart kellett meghúzni (?)
- Most a télen nem tudom kinyitni a vezet? oldali ajtót, mert befagy a zár.
- Nagy nehézség az 1.3 benzinesben, hogy vizes kézzel nem tudom kinyitni a bal, illetve a hátsó ajtókat a velem utazóknak. Kizárólag valami ragadós anyaggal kell megfogni az ajtónyitókat bel?lr?l, hogy azokat ki tudjam nyitni. (Nincs központi zár)
- A fekv?rend?rön áthaladva azt hiszem, hogy leszakad a futóm?, vagy kiesik a kerék. De rájöttem. Nem lassítani kell, hanem gyorsítani, így hamarabb elmúlik ez a rémes élmény, amit talán más autós észre sem vesz.
- Pakolni nehéz bele, vagy talán megszoktam az el?z? Wagon+ csomagterét. Mivel nincs benne rádió, teljesen fölöslegesnek tartom a hátsó hangszók beépítésére szolgáló boxokat. Helyette inkább pakolnék bele. A kemény kalaptartó sok mindent elbír, üresen viszont rendkívül zörög.
- Beszállásnál teljesen hátra kell tolnom a vezet? oldali ülést, egyébként bokatör? mutatvány a pedálokhoz helyezni a lábamat. Kiszálláskor viszont rendszerint belerúgok az oldalajtóból kiálló er?s m?anyag pohártartóba, mivel az ajtónyílást kinyitás után rendkívül lesz?kíti.
- Tolatáskor a mögöttem jöv? nemigen látja a tolatásjelz?t, mivel annyira alacsonyan van, így fordult el?, hogy a parkolóba való beállás során nekem jöttek. Tolatásnál sok a holttér, az ember csak emlékezetb?l tolat. A hátsó ülést csak akkor lehet lehajtani, ha a fejtámasz teljesen vissza van nyomva. Normál helyzetben viszont ha a hátsó középs? fejtámasz fel van húzva, nem lehet kilátni a bels? visszapillantó tükörb?l. Apropó hátsó ülés. A biztonsági övet sohasem tudom hova kell bekötni, általában ráülök a bekapcsoló gombjára, és hiába keresem.
- Ha nincs bekapcsolva, huppanókon akkorát üt a csatt a bels? kárpitra, mintha harkály lenne.
- Apropó biztonsági öv és gyermekzár. Anyósomat majdnem megfojtotta a biztonsági öv. Mivel elég testes, túlhúzta a végponton és bekapcsolódott az Isofix rögzítés. Innent?l kezdve minden huppanó után egyet szorított az öv szegény anyósomon, a végén már nem kapott leveg?t.
- Jó: Formás kis terepjárónak néz ki, igaz nem az. Jól gyorsul, 160-nál még el?zni is lehet vele. Nem annyira borulékony, mint az el?dje (Wagon). Kanyarodni is könnyen lehet vele, a beépített szervókormánynak köszönhet?en.
-
- Összegzés: Wagon jobban tetszett.
-

Ide hordtam szervizbe

Vitai Márkaszervíz Tatabánya
Géringer Márkaszervíz Komárom

A szervízeken látszik, hogy csak eladni akarják az autót, javítani nem!

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2004
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Wagon 1.0 Következő autója? Nagyobbat, amibe beleférek
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Suzuki Ignis 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (545 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)